Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MEDIOZNAWSTWO PERSONALISTYCZNE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000128987
Tytuł oryginału: Epistemologia komunikacji medialnej - implikacje personalistyczne.
Tytuł w wersji angielskiej: Epistemology of media communication - personalistic implications
Autorzy: Grażyna Osika.
Źródło: W: Medioznawstwo personalistyczne. T. 1, Wybrane zagadnienia z filozofii i teologii mediów. Red. Jarosław Jęczeń, Piotr Guzdek. Lublin : Wydaw. KUL, 2018, s. 133-165, bibliogr.
ISBN: 978-83-8061-576-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 1,7
Słowa kluczowe polskie: personalizm ; mediosfera ; epistemologia ; technologia komunikacyjna ; szkoła z Toronto ; paradygmat oceny techniki
Słowa kluczowe angielskie: personalism ; mediasphere ; epistemology ; communication technology ; Toronto School ; paradigm of technology assessment
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie