Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MEDIA ELEKTRONICZNE W PROCESIE KOMUNIKACJI RYNKOWEJ
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000122871
Tytuł oryginału: Niezamówiona informacja handlowa (spam) w internetowej komunikacji indywidualnej. Zagadnienia prawne.
Autorzy: Szymon Rubisz.
Źródło: W: Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej. Pod red. Mariana Duczmala, Bogusława Nierenberga. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2005, s. 239-252, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 83-88980-32-7
Seria: (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Słowa kluczowe polskie: spam ; ochrona konsumenta ; marketing ; ochrona dóbr osobistych
Słowa kluczowe angielskie: spam ; consumer protection ; marketing ; protection of personal rights
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie