Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MEDIA A PONOWNE ZACZAROWANIE ŚWIATA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000098627
Tytuł oryginału: O pojęciu irracjonalizmu.
Autorzy: Zbigniew Orbik.
Źródło: W: Media a ponowne zaczarowanie świata. Red. Bartłomiej Knosala, Magdalena Kruk. Szczecin : [b.w.], 2014, s. 27-43
ISBN: 978-83-89770-XX-X
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: irracjonalizm ; nauka
Słowa kluczowe angielskie: irrationalism ; knowledge
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000098625
Tytuł oryginału: Wstęp. Media a ponowne zaczarowanie świata.
Autorzy: Bartłomiej Knosala.
Źródło: W: Media a ponowne zaczarowanie świata. Red. Bartłomiej Knosala, Magdalena Kruk. Szczecin : [b.w.], 2014, s. 4-9
ISBN: 978-83-89770-XX-X
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,25
Słowa kluczowe polskie: media elektroniczne ; McLuhan Marshall ; komunikacja kulturowa ; rzeczywistość wirtualna
Słowa kluczowe angielskie: electronic media ; McLuhan Marshall ; cultural communication ; virtual reality
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000098701
Tytuł oryginału: Zaczarowanie na nowo?.
Autorzy: Grażyna Osika.
Źródło: W: Media a ponowne zaczarowanie świata. [Dokument elektroniczny]. Red. Bartłomiej Knosala, Magdalena Kruk. Szczecin : Wydaw. My Book, 2014, E-book s. 29-44
ISBN: 978-83-7564-457-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,95
Słowa kluczowe polskie: wiedza narracyjna ; wiedza naukowa ; komunikacja ; oralność ; piśmienność ; hipermedia
Słowa kluczowe angielskie: narrative knowledge ; scientific knowledge ; communication ; orality ; literacy ; hypermedia
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie