Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MATRYCA POTRZEB MARKETINGOWYCH W SEKTORZE MM¦P
Liczba odnalezionych rekordów: 27



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/27
Nr opisu: 0000089474
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze klient.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


2/27
Nr opisu: 0000089479
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze kompetencje.
Autorzy: Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 156-167, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: innowacyjno¶ć ; kompetencje ; rozwój przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; competences ; enterprise development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/27
Nr opisu: 0000089476
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 117-132, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marka przedsiębiorstwa ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: corporate brand ; corporate identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/27
Nr opisu: 0000089475
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze otoczenie.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 108-118, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: otoczenie przedsiębiorstwa ; analiza SWOT ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: business environment ; SWOT analysis ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


5/27
Nr opisu: 0000089477
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze procesy.
Autorzy: Aneta Aleksander.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 133-144, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing ; plan marketingowy ; proces innowacyjny ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; marketing plan ; innovative process ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/27
Nr opisu: 0000089478
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze strategie.
Autorzy: Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 145-155, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: innowacyjno¶ć ; mikro, małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; strategia przedsiębiorstwa ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; micro, small and medium enterprises ; enterprise strategy ; marketing strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


7/27
Nr opisu: 0000089469
Tytuł oryginału: Innowacyjno¶ć w sektorze MM¦P według badanych.
Autorzy: Remigiusz Kozubek.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 62-70, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; innowacyjno¶ć ; mikro, małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; innovation ; micro, small and medium enterprises
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/27
Nr opisu: 0000089461
Tytuł oryginału: Metodologia i procedura badawcza etapu testowania MPM.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 11-22, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-045-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; metody badawcze ; testowanie ; quasi-eksperyment
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; research methods ; testing ; quasi-experiment
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


9/27
Nr opisu: 0000089467
Tytuł oryginału: Optymalne narzędzie diagnostyczno-edukacyjne.
Autorzy: Izabela* Bieniek.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s.46-55, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; narzędzia badawcze
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; research tools
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


10/27
Nr opisu: 0000089473
Tytuł oryginału: Rezultaty zastosowanego planu quasi-eksperymantalnego i ewaluacji - relacja.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 79-92, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; ewaluacja
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; evaluation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


11/27
Nr opisu: 0000089466
Tytuł oryginału: Scenariusz zogniskowanego wywiadu grupowego.
Autorzy: Anna* Piekacz, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 23-33, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; zogniskowany wywiad grupowy
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; focus group interview
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


12/27
Nr opisu: 0000089481
Tytuł oryginału: Słownik terminów innowacyjnego przedsiębiorcy.
Autorzy: Piotr Weryński, Aneta Aleksander, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 168-189, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: innowacyjno¶ć ; przedsiębiorstwo ; marketing ; rozwój przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; enterprise ; marketing ; enterprise development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


13/27
Nr opisu: 0000089468
Tytuł oryginału: Wizerunek MPM w¶ród badanych.
Autorzy: Remigiusz Kozubek.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 33-38, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; mikro, małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; narzędzia badawcze
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; micro, small and medium enterprises
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


14/27
Nr opisu: 0000089472
Tytuł oryginału: Znaczenie ewaluacji dla projektów innowacyjnych.
Autorzy: Marcin* Sławiński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 71-78, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; innowacyjno¶ć ; ewaluacja
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; innovation ; evaluation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


15/27
Nr opisu: 0000080311
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw studentów i doktorantów Politechniki ¦l±skiej.
Autorzy: Brygida Smołka-Franke.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza problemu i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 172-200
Słowa kluczowe polskie: absolwent ; rynek pracy ; kwalifikacje zawodowe ; poziom kompetencji ; Politechnika ¦l±ska
Słowa kluczowe angielskie: graduate ; labour market ; professional qualifications ; competence level ; Silesian University of Technology
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


16/27
Nr opisu: 0000080298
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Klient.
Autorzy: M. Huchrak, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 94-110
Słowa kluczowe polskie: potrzeby klienta ; pozyskiwanie klientów ; relacje z klientem
Słowa kluczowe angielskie: customer needs ; customer acquisition ; relationships with customer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


17/27
Nr opisu: 0000080304
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Marka.
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 117-136
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie mark± ; promotion-mix ; kreowanie wizerunku
Słowa kluczowe angielskie: brand management ; promotion-mix ; image creation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


18/27
Nr opisu: 0000080297
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Metodologia badań i charakterystyka grupy badawczej.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 83-94
Słowa kluczowe polskie: metodologia badań ; profil społeczno-ekonomiczny
Słowa kluczowe angielskie: methodology of research ; socio-economic profile
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


19/27
Nr opisu: 0000080301
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Otoczenie.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 110-117
Słowa kluczowe polskie: konkurencyjno¶ć przedsiębiorstw ; otoczenie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: enterprises competitiveness ; business environment
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


20/27
Nr opisu: 0000080307
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Procesy i strategie.
Autorzy: Joanna* Tokar, Grażyna* Badura.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 136-156
Słowa kluczowe polskie: strategia innowacji ; potrzeby klienta
Słowa kluczowe angielskie: innovation strategy ; customer needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


21/27
Nr opisu: 0000080309
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Wnioski z badań diagnostycznych ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 166-171
Słowa kluczowe polskie: marka ; strategia ; klient ; kompetencje
Słowa kluczowe angielskie: brand ; strategy ; client ; competences
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


22/27
Nr opisu: 0000080289
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Klient i otoczenie.
Autorzy: Anna* Piekacz, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 37-49
Słowa kluczowe polskie: potrzeby klienta ; pozyskiwanie klientów ; lojalno¶ć klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer needs ; customer acquisition ; customer loyalty
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


23/27
Nr opisu: 0000080295
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Kompetencje.
Autorzy: Brygida Smołka-Franke.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 74-82
Słowa kluczowe polskie: kompetencje ; profil menedżera ; postawa proinnowacyjna
Słowa kluczowe angielskie: competences ; manager profile ; innovation-oriented attitude
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


24/27
Nr opisu: 0000080290
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek firmy ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


25/27
Nr opisu: 0000080292
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Procesy i strategie.
Autorzy: Agata* Hilarowicz, Adam Lech.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 58-74
Słowa kluczowe polskie: strategia innowacji ; innowacja procesowa ; innowacja produktowa ; innowacja marketingowa ; innowacja organizacyjna
Słowa kluczowe angielskie: innovation strategy ; process innovation ; product innovation ; marketing innovation ; organisational innovation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


26/27
Nr opisu: 0000080206
Tytuł oryginału: O projekcie - założenia strategii.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 9-36
Słowa kluczowe polskie: innowacyjna gospodarka ; kwalifikacje absolwenta ; przedsiębiorczo¶ć akademicka ; matryca potrzeb marketingowych
Słowa kluczowe angielskie: innovative economy ; graduate qualifications ; academic entrepreneurship ; matrix of marketing needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


27/27
Nr opisu: 0000080312
Tytuł oryginału: Opis produktu finalnego.
Autorzy: Anna* Piekacz.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza problemu i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 201-211
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; small and medium-sized enterprises
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie