Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING TRENDS IN THEORY AND PRACTICE
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000088459
Tytuł oryginału: Brand identity and its role in an organization's image.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć marki ; wizerunek firmy ; konsument
Słowa kluczowe angielskie: brand identity ; company image ; consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/6
Nr opisu: 0000089276
Tytuł oryginału: Factors determining resource potential of the consumers of beer in Poland.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 116-120, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,8
Słowa kluczowe polskie: kapital kliencki ; referencje ; rekomendacje ; potencjalny konsument
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; references ; recommendations ; potential consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/6
Nr opisu: 0000089274
Tytuł oryginału: Matrix marketing needs - the tool for the small and medium sized enterprises.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 63-65, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Słowa kluczowe polskie: innowacyjna marka ; wizerunek ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych
Słowa kluczowe angielskie: innovative brand ; image ; e-communication ; matrix of marketing needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/6
Nr opisu: 0000091203
Tytuł oryginału: Process of enterprise brand building in the view of MSME representatives in Silesian province.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 66-68, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: innowacyjna marka ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych
Słowa kluczowe angielskie: innovative brand ; e-communication ; matrix of marketing needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/6
Nr opisu: 0000088028
Tytuł oryginału: The selection of directions for enterprises internalization in the industry of mining machines and appliances.
Tytuł w wersji polskiej: Wybór kierunków internalizacji przedsiebiorstw w branży maszyn i urz±dzeń górniczych
Autorzy: Izabela Jonek-Kowalska.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 148-151, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: internacjonalizacja ; wybór rynku docelowego ; przemysł maszyn i urz±dzeń górniczych
Słowa kluczowe angielskie: internationalization ; choice of target market ; industry of mining machines and appliances
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/6
Nr opisu: 0000089277
Tytuł oryginału: Total loyalty marketing - how to build the true customer loyalty.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 144-147, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: lojalno¶ć klienta ; lojalno¶ć pracownika ; Total Loyalty Marketing ; TLM
Słowa kluczowe angielskie: customer loyalty ; employee loyalty ; Total Loyalty Marketing ; TLM
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie