Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING DEVELOPMENT IN THEORY AND PRACTICE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000070924
Tytuł oryginału: Heritage tourism as product on the industrial estate of Poland case study of the silesian industrial monuments route.
Autorzy: Adam Szromek, Adrian Kapczyński.
¬ródło: W: Marketing development in theory and practice. Ed. J. Striss. Zilina : EDIS - Vydav. Zilinskej Univerzity, 2010, s. 255-260
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/3
Nr opisu: 0000071327
Tytuł oryginału: Lateral marketing towards challenges of contemporary competition.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Marketing development in theory and practice. Red. J. Striss. Zilina : EDIS - Vydav. Zilinskej Univerzity, 2010, s. 66-70
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/3
Nr opisu: 0000071330
Tytuł oryginału: Measuring the customer capital in light of the research.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Marketing development in theory and practice. Red. J. Striss. Zilina : EDIS - Vydav. Zilinskej Univerzity, 2010, s. 158-164
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie