Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KOMUNIKOWANIE SIĘ LUDZI MŁODYCH WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000098782
Tytuł oryginału: Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w internecie.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym świecie. Red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka. Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, s. 151-162, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-63705-68-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: kreowanie wizerunku ; marketing internetowy ; uczelnia wyższa ; pokolenie Y ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: image creation ; internet marketing ; university ; generation Y ; social media
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie