Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KLIENT W ORGANIZACJI ZARZĄDZANEJ PRZEZ JAKOŚĆ
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000073704
Tytuł oryginału: Badanie satysfakcji klienta na studiach podyplomowych "Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie".
Autorzy: Mariusz Ligarski.
Źródło: W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość. Materiały V konferencji naukowej, Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.. Pod red. T. Sikory. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Kraków : [Centrum Rozwoju i Promocji Akademii Ekonomicznej], 2006, s. 272-275, bibliogr. 6 poz.
Organizator: Katedra Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/4
Nr opisu: 0000071007
Tytuł oryginału: Metody wykorzystywane do oceny skuteczności procesów.
Autorzy: Alicja* Gębczyńska, Paweł** Szewczyk.
Źródło: W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość. Materiały V konferencji naukowej, Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.. Pod red. T. Sikory. Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2006, s. 168-175
Organizator: Katedra Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/4
Nr opisu: 0000031974
Tytuł oryginału: Orientacja etyczna pracowników samorządowych podstawą kształtowania właściwych relacji pracowników z klientem urzędu gminy.
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość. Materiały V konferencji naukowej, Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.. Pod red. T. Sikory. Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2006, s. 161-167
Organizator: Katedra Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/4
Nr opisu: 0000031684
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta jako jeden z mierników doskonalenia funkcjonowania organizacji usługowej.
Autorzy: Lesław Gajda, Adam** Hernas.
Źródło: W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość. Materiały V konferencji naukowej, Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.. Pod red. T. Sikory. Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2006, s. 157-160
Organizator: Katedra Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie