Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INTERNATIONAL SCIENCE CONFERENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000098650
Tytuł oryginału: The effectiveness of the repositioning campaign of PKO BP brand on the basis of questionnaire research.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: International Science Conference. International Conference on Marketing Management ICMM 2014, May 29-30, 2014, Tokyo, Japan. [B.m.] : World Academy of Science, Engineering and Technology, 2014, s. 1622-1627, bibliogr. 17 poz.
Seria: (International Science Index ; vol. 8, no. 5)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Google Scholar
Słowa kluczowe polskie: kampania reklamowa ; repozycjonowanie marki ; wizerunek banku
Słowa kluczowe angielskie: advertising campaign ; brand repositioning ; image of bank
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie