Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCED MARKETING 2017
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000120215
Tytuł oryginału: Corporate reputation evaluation and analysis on the example of Polish banks listed on the Warsaw Stock Exchange.
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
Źródło: W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 53
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17588 [dostęp 4 grudnia 2017]
Słowa kluczowe polskie: ocena reputacji firmy ; logika rozmyta ; model rozmyty ; inwestorzy giełdowi
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation evaluation ; fuzzy logic ; fuzzy model
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000120213
Tytuł oryginału: Is it easy to change corporate image - case study of the largest Polish bank PKO BP.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 54
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17589 [dostęp 4 grudnia 2017]
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; kampania reklamowa ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: corporate image ; corporate identity ; advertising campaign ; communication
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie