Wynik wyszukiwania
Zapytanie: IMPLEMENTACJA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W ORGANIZACJACH I GOSPODA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000115331
Tytuł oryginału: Międzynarodowy Kongres Etyki Biznesu Zrównoważonego Rozwoju w Rybniku.
Tytuł w wersji angielskiej: International Congress of Business Ethics and Sustainable Development in Rybnik
Autorzy: Paulina Kuzior.
Źródło: W: Implementacja koncepcji społecznej odpowiedzialności w organizacjach i gospodarce. Pod red. Izabeli Jonek-Kowalskiej. Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 175-180
ISBN: 978-83-61975-42-7
Seria: (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 3 2451-456X)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: zrównoważony rozwój ; kongres międzynarodowy ; sprawozdanie konferencyjne
Słowa kluczowe angielskie: sustainable development ; international congress ; conference report
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000115328
Tytuł oryginału: Polityka rozwoju zrównoważonego transportu i konieczne działania marketingowe na rynku usług transportowych.
Tytuł w wersji angielskiej: Policy development of sustainable transport and the necessary marketing activities in the market of transport services
Autorzy: Ewa Stawiarska.
Źródło: W: Implementacja koncepcji społecznej odpowiedzialności w organizacjach i gospodarce. Pod red. Izabeli Jonek-Kowalskiej. Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 149-162, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-83-61975-42-7
Seria: (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 3 2451-456X)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: polityka transportowa ; marketing transportu
Słowa kluczowe angielskie: transport policy ; transport marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/4
Nr opisu: 0000115326
Tytuł oryginału: Rola świadczeniodawcy w realizacji założeń społecznej odpowiedzialności sektora ochrony zdrowia.
Tytuł w wersji angielskiej: The role of healthcare providers in implementing the social responsibility of health system
Autorzy: Katarzyna Łyp.
Źródło: W: Implementacja koncepcji społecznej odpowiedzialności w organizacjach i gospodarce. Pod red. Izabeli Jonek-Kowalskiej. Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 43-55, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-83-61975-42-7
Seria: (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 3 2451-456X)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: sektor ochrony zdrowia ; koszty leczenia ; społeczna odpowiedzialność biznesu
Słowa kluczowe angielskie: health sector ; medical expenses ; corporate social responsibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000115323
Tytuł oryginału: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w kontekście redukcji ryzyka reputacyjnego.
Tytuł w wersji angielskiej: Social responsibility of the company in the context of reputational risk reduction
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Implementacja koncepcji społecznej odpowiedzialności w organizacjach i gospodarce. Pod red. Izabeli Jonek-Kowalskiej. Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 163-173, bibliogr. 27 poz poz.
ISBN: 978-83-61975-42-7
Seria: (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 3 2451-456X)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: reputacja ; ryzyko reputacji ; społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Słowa kluczowe angielskie: reputation ; reputational risk ; corporate social responsibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie