Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DOKĄD ZMIERZAMY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000129488
Tytuł oryginału: "Eye tracker" i system C-Eye w nauce komunikacji dzieci niepełnosprawnych. Nowe wyzwania dla współczesnej pedagogiki specjalnej.
Tytuł w wersji angielskiej: "Eye tracker" and the C-Eye system in learning the communication of children with disabilities New challenges for contemporary special education
Autorzy: Barbara Grzyb, Gabriela* Kowalska.
Źródło: W: Dokąd zmierzamy?. Cz. 1, Wspieranie rozwoju człowieka w rodzinie, edukacji i biznesie. Pod red. Edyty Sadowskiej, Agnieszki Wiśniak, Iwony Łukasiewicz. Chorzów : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2018, s. 123-134, bibliogr. 17 poz.
ISBN: 978-83-64157-60-8
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: technologia ; niepełnosprawność ; komunikacja ; pedagogika specjalna ; eye tracker
Słowa kluczowe angielskie: technology ; disability ; communication ; special education ; eye tracker
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000132481
Tytuł oryginału: Konflikty w zespole nauczycielskim a ich implikacje dla rozwoju nauczyciela - wybrane obszary.
Tytuł w wersji angielskiej: Conflicts in the teaching teams and their implications on the teacher's development - selected areas
Autorzy: Monika Morgała.
Źródło: W: Dokąd zmierzamy?. Cz. 1, Wspieranie rozwoju człowieka w rodzinie, edukacji i biznesie. Pod red. Edyty Sadowskiej, Agnieszki Wiśniak, Iwony Łukasiewicz. Chorzów : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2018, s. 203-208
ISBN: 978-83-64157-60-8
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: konflikt ; nauczyciel ; rozwój
Słowa kluczowe angielskie: conflict ; teacher ; development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000129486
Tytuł oryginału: Wspomaganie rozwoju poznawczego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Tytuł w wersji angielskiej: Cognitive development support of pre school and early school children
Autorzy: Gabriela* Kowalska, J. Gluźniewicz.
Źródło: W: Dokąd zmierzamy?. Cz. 1, Wspieranie rozwoju człowieka w rodzinie, edukacji i biznesie. Pod red. Edyty Sadowskiej, Agnieszki Wiśniak, Iwony Łukasiewicz. Chorzów : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2018, s. 109-122, bibliogr. 21 poz.
ISBN: 978-83-64157-60-8
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: funkcje poznawcze ; rozwój ; metody
Słowa kluczowe angielskie: congitive functions ; development ; methods
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie