Wynik wyszukiwania
Zapytanie: 12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000122873
Tytuł oryginału: Development of knowledge management processes in a small organization: a case study.
Autorzy: Anna Michna, Roman Kmieciak, K. Brzostek.
Źródło: W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 3107-3114, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-84-697-9480-7
Seria: (INTED Proceedings ; 2340-1079)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: proces zarządzania wiedzą ; małe przedsiębiorstwo ; wynik finansowy ; innowacja organizacyjna ; kształcenie ustawiczne
Słowa kluczowe angielskie: knowledge management process ; small enterprise ; financial performance ; organizational innovation ; lifelong learning ; deutero-learning
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/7
Nr opisu: 0000123750
Tytuł oryginału: Educational/cultural hub and new culture of learning - play and game-inspired typology of architectural solutions for creative learning spaces.
Autorzy: Małgorzata Balcer-Zgraja.
Źródło: W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 3325-3332, bibliogr. 27 poz.
ISBN: 978-84-697-9480-7
Seria: (INTED Proceedings ; 2340-1079)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: architektura ; kultura ; kreatywne przestrzenie do nauki ; projekt ; edukacja ; gra ; centrum ; zabawa ; typologia
Słowa kluczowe angielskie: architecture ; culture ; creative learning spaces ; design ; education ; game ; hub ; play ; typology
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/7
Nr opisu: 0000122371
Tytuł oryginału: Experimental summer school - lessons from Ceepus Summer School in Gliwice, Poland: interdisciplinary approach in shaping sustainable public space.
Autorzy: Marcin Adamiak, Joanna Bartnicka, Tomasz Bradecki, Marcin Górski, Mariusz Stępień, Katarzyna Tobór-Osadnik.
Źródło: W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 4331-4340, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-84-697-9480-7
Seria: (INTED Proceedings ; 2340-1079)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: letnia szkoła ; podejście interdyscyplinarne ; interdyscyplinarne szkolnictwo wyższe
Słowa kluczowe angielskie: summer school ; interdisciplinary approach ; interdisciplinary higher education
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/7
Nr opisu: 0000123283
Tytuł oryginału: Gamification in higher education - Polish experience.
Autorzy: Iwona Zdonek.
Źródło: W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 5544-5548, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-84-697-9480-7
Seria: (INTED Proceedings ; 2340-1079)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: grywalizacja ; szkolnictwo wyższe
Słowa kluczowe angielskie: gamification ; higher education
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/7
Nr opisu: 0000122203
Tytuł oryginału: Motivating factors in higher education in Poland. Organizational and individual perspectives.
Autorzy: Izabela Jonek-Kowalska, Krzysztof Wodarski.
Źródło: W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 2057-2062, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-84-697-9480-7
Seria: (INTED Proceedings ; 2340-1079)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: motywacja w szkolnictwie wyższym ; opinia pracowników na temat systemów motywacyjnych ; rozwój kariery w szkolnictwie wyższym
Słowa kluczowe angielskie: motivation in higher education ; employees opinion on incentive systems ; career development in higher education
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


6/7
Nr opisu: 0000122507
Tytuł oryginału: The role and meaning of color in architectural design - conscious creation of optimal usable and aesthetic solutions in accordance with the preferences of future users.
Autorzy: Joanna Zabawa-Krzypkowska, Krzysztof Groń.
Źródło: W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 8365-8371, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-84-697-9480-7
Seria: (INTED Proceedings ; 2340-1079)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nauczanie ; kolor ; psychofizjologia widzenia ; postrzeganie ; kreacja ; potrzeby człowieka ; zdolności psychofizyczne
Słowa kluczowe angielskie: teaching ; colour ; psychophysiology of vision ; perception ; creation ; human needs ; psychophysical abilities
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


7/7
Nr opisu: 0000122405
Tytuł oryginału: Use of social media by academic teachers in higher education - attitudes, opportunities and threats.
Autorzy: Beata Hysa.
Źródło: W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 398-403, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-84-697-9480-7
Seria: (INTED Proceedings ; 2340-1079)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; nauczyciel akademicki ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; ICT
Słowa kluczowe angielskie: social media ; academic teacher ; information and communication technologies ; ICT
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie