Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZENDLA S
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000097691
Tytuł oryginału: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction in the service organization on the example of airport
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Zendla.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; jako¶ć usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000101343
Tytuł oryginału: Wyeliminowanie obszarów niezadowolenia klienta za pomoc± metod i narzędzi zarz±dzania jako¶ci± oraz wprowadzenie udoskonaleń w międzynarodowym porcie lotniczym
Tytuł w wersji angielskiej: Customer dissatisfaction eradication areas with methods and tools of quality management and the introduction of improvement in the international airport
Autorzy: S. Zendla, Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 397-411, bibliogr. 5 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metody jako¶ciowe ; narzędzia jako¶ci ; port lotniczy ; satysfakcja klienta ; udoskonalenie ; usługi lotnicze
Słowa kluczowe angielskie: quality methods ; quality tools ; airport ; customer satisfaction ; improvement ; air service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000087384
Tytuł oryginału: Silesian University of Technology Student's knowledge of fire regulations and first aid Research report
Tytuł w wersji polskiej: Znajomo¶ć przepisów przeciw pożarowych (!) oraz zasad udzielenia pierwszej pomocy w wyniku zaistnienia pożaru w¶ród studentów Politechniki ¦l±skiej Raport z badań
Autorzy: A. Kratiuk, S. Zendla, Zbigniew* Żurakowski.
¬ródło: -Manage. Syst. Prod. Eng. 2013 R. 3 nr 4, s. 39-43, bibliogr. 7 poz.
Uwagi: Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma http://wydawnictwo.panova.pl/pliki/12_2013/08_PL.pdf
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2299-0461
Słowa kluczowe polskie: ochrona przeciwpożarowa ; pierwsza pomoc ; Politechnika ¦l±ska
Słowa kluczowe angielskie: fire protection ; first aid ; Silesian University of Technology
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG, POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie