Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SZNAJD-WERON K
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000110573
Tytuł oryginału: From consumer decision to market share - unanimity of majority?
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
Źródło: -JASSS J. Artif. Soc. Soc. Simul. 2016 vol. 19 iss. 4, art. no. 10 s. 1-13, bibliogr.
Impact Factor: 0.992
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 1460-7425
DOI:
Słowa kluczowe polskie: model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automata ; consumer behavior
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000077516
Tytuł oryginału: Access to information in word of mouth marketing within a cellular automata model
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
Źródło: -Adv. Complex Sys. 2012 vol. 15 iss. 8, s. 1-
Impact Factor: 0.647
Punktacja MNiSW: 30.000
e-ISSN: 0219-5259
DOI:
Słowa kluczowe polskie: model agentowy ; automat komórkowy ; marketing szeptany
Słowa kluczowe angielskie: agent-based model ; cellular automaton ; mouth marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie