Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SZLOSAR A
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000126545
Tytuł oryginału: Nowe trendy w marketingu sportowym.
Autorzy: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
¬ródło: W: Kul'turologičnij al'manah. Culturological almanac. Vip. 10. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 162-169, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-617-7710-44-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing sportowy ; real-time marketing ; naming rights ; sport
Słowa kluczowe angielskie: sports marketing ; real-time marketing ; naming rights ; sport
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/3
Nr opisu: 0000124953
Tytuł oryginału: Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
¬ródło: W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-617-7706-74-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek
Słowa kluczowe angielskie: image ; image creation ; public relations ; market
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/3
Nr opisu: 0000128014
Tytuł oryginału: Sponsoring i public relations w sporcie.
Autorzy: Józef Piotr Ober, Edyta Wi¶niewska-Placheta, A. Szlosar.
¬ródło: W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 22. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 93-101, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-617-7742-32-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: sponsoring ; public relations ; media relations ; community relations ; sport
Słowa kluczowe angielskie: sponsorship ; public relations ; media relations ; community relations ; sport
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie