Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SZCZERBA BEATA
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/14
Nr opisu: 0000129424
Tytuł oryginału: Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Beata Szczerba.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2018
Opis fizyczny: , 2 t. (204; 63 k.), bibliogr. 210 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania.
Promotor: prof. dr hab. inż. Barbara* Białecka, dr inż. Joanna Bartnicka
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; zarządzanie ; jakość ; system ; branża motoryzacyjna ; ICT ; doskonalenie
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; management ; quality ; system ; automotive industry ; ICT ; improvement
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. R-5564+CD, R-5565


2/14
Nr opisu: 0000118694
Tytuł oryginału: Analiza logistyki zwrotnej reklamowanych produktów na przykładzie przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of reverse logistics of complaint products in an automotive company
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 7, s. 243-254, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Jakość, bezpieczeństwo, środowisko. Red.: Artur Kuboszek, Elżbieta Milewska
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: logistyka zwrotna ; zarządzanie reklamacją ; przemysł motoryzacyjny
Słowa kluczowe angielskie: reverse logistics ; complaint management ; automotive industry
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/14
Nr opisu: 0000119861
Tytuł oryginału: Analysis of the possibilities of using the internet of things in complaints management system.
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: W: 17th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2017, 29 June - 5 July 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 17, Informatics, geoinformatics and remote sensing. Iss. 21, Informatics, geoinformatics. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 95-102, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-619-7408-01-0
Seria: (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: system zarządzania reklamacją ; Internet Rzeczy ; IoT ; inżynieria produkcji
Słowa kluczowe angielskie: complaint management system ; Internet of Things ; IoT ; production engineering
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/14
Nr opisu: 0000119854
Tytuł oryginału: Information and communication technologies in complaints management system.
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: W: 17th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2017, 29 June - 5 July 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 17, Informatics, geoinformatics and remote sensing. Iss. 21, Informatics, geoinformatics. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 377-384, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-619-7408-01-0
Seria: (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: system zarządzania reklamacją ; ICT ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; inżynieria produkcji
Słowa kluczowe angielskie: complaint management system ; ICT ; information and communication technologies ; production engineering
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/14
Nr opisu: 0000118658
Tytuł oryginału: Ocena i doskonalenie przepływu informacji w zarządzaniu reklamacjami na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment and improvement of the information flow in complaints management on example of a manufacturing company
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 90-100, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Sposoby i środki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: informacja ; dane ; zarządzanie reklamacją
Słowa kluczowe angielskie: information ; data ; complaint management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/14
Nr opisu: 0000120806
Tytuł oryginału: Wykorzystanie notacji BPMN jako metody wspomagającej automatyzację procesów na przykładzie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej
Tytuł w wersji angielskiej: The use of BPMN notation as a method of supporting automated processes with regard to complaints management system in an automotive industry
Autorzy: Beata Szczerba.
Źródło: -Zarz. Przeds. 2017 vol. 20 nr 1, s. 30-35, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1643-4773
Słowa kluczowe polskie: BPMN ; proces biznesowy ; modelowanie ; system zarządzania reklamacją
Słowa kluczowe angielskie: BPMN ; business process ; modelling ; complaint management system
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL


7/14
Nr opisu: 0000108516
Tytuł oryginału: Bariery skutecznego zarządzania reklamacjami - studium przypadku
Tytuł w wersji angielskiej: Barriers to effective management of complaints - case study
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 305-319, bibliogr. 8 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie reklamacją ; system ; bariera ; skuteczność
Słowa kluczowe angielskie: complaint management ; system ; barrier ; effectiveness
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


8/14
Nr opisu: 0000108608
Tytuł oryginału: Ogólne założenia do budowy systemu zarządzania reklamacjami
Tytuł w wersji angielskiej: Assumptions for construction complaint management system including reverse logistics
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 4, s. 100-108, bibliogr. 10 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Metody i narzędzia inżynierii produkcji dla rozwoju inteligentnych specjalizacji. Red.: Gembalska-Kwiecień A.
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; system ; zarządzanie
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; system ; management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


9/14
Nr opisu: 0000102260
Tytuł oryginału: Analysis of complaint problem solving process to support smart development in an automotive company
Tytuł w wersji polskiej: Analiza procesu rozwiązywania problemów reklamacyjnych wspomagająca inteligentny rozwój w przedsiębiorstwie z branży motoryzacyjnej
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
Źródło: -Manage. Syst. Prod. Eng. 2015 R. 5 nr 4, s. 237-238, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2299-0461
DOI:
Słowa kluczowe polskie: rozwiązywanie problemów ; zarządzanie reklamacją
Słowa kluczowe angielskie: problem solving ; complaint management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/14
Nr opisu: 0000101516
Tytuł oryginału: Analysis of production process and complaints in an automotive company
Tytuł w wersji polskiej: Analiza procesu produkcyjnego oraz występujących reklamacji w przedsiębiorstwie z branży motoryzacyjnej
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 1 (10), s. 109-116, bibliogr. 10 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Review of problems and solutions. Red. Jan Kaźmierczak
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: wyciskanie ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie procesu ; branża motoryzacyjna
Słowa kluczowe angielskie: extrusion ; complaint management ; process improvement ; automotive branch
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


11/14
Nr opisu: 0000104955
Tytuł oryginału: Ocena wykorzystania wybranych narzędzi oraz metod jakościowych wspomagających inteligentny rozwój w przemyśle górniczym.
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
Źródło: W: Górnictwo węgla kamiennego. Inteligentne rozwiązania. Monografia. Red. Katarzyna Midor, Krzysztof Michalski. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2015, s. 25-36, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-65265-02-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,78
Słowa kluczowe polskie: metody jakościowe ; przemysł górniczy ; inteligentny rozwój ; zarządzanie jakością
Słowa kluczowe angielskie: quality methods ; mining industry ; intelligent development ; quality management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


12/14
Nr opisu: 0000112388
Tytuł oryginału: Plany na wypadek wystąpienia awarii, jako element zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie branży hutniczej.
Autorzy: Beata Szczerba.
Źródło: W: Systemy wspomagania w inżynierii produkcji. Jakość i bezpieczeństwo. Monografia. Red. Jacek Sitko, Bartosz Szczęśniak. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2014, s. 195-207, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-940150-1-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,65
Bazy indeksujące publikację: BazTech; BazEkon; Index Copernicus; EBSCOhost
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


13/14
Nr opisu: 0000112390
Tytuł oryginału: Ocena warunków pracy na stanowisku montażu samochodowej aparatury oświetleniowej z wykorzystaniem programu CAPTIV L2100 oraz metody OWA.
Tytuł w wersji angielskiej: The assessment of working conditions at a car lighting apparatus assembly station using the CAPTIV L2100 programme and OWAS method
Autorzy: Beata Gala.
Źródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wydaw. Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach, 2013, s. 212-226, bibliogr. 10 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,75
Słowa kluczowe polskie: ergonomia ; CAPTIV L2100 ; metoda OWAS
Słowa kluczowe angielskie: ergonomics ; CAPTIV L2100 ; OWAS method
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


14/14
Nr opisu: 0000087382
Tytuł oryginału: Problems of implementation 5S practices in an industrial company
Tytuł w wersji polskiej: Problemy wdrożenia praktyk 5S w przedsiębiorstwie przemysłowym
Autorzy: Beata Gala, Radosław Wolniak.
Źródło: -Manage. Syst. Prod. Eng. 2013 R. 3 nr 4, s. 8-14, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma http://wydawnictwo.panova.pl/pliki/12_2013/02_PL.pdf
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2299-0461
Słowa kluczowe polskie: 5S ; lean management
Słowa kluczowe angielskie: 5S ; lean management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG, POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie