Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ROGUSKI Ł
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000100278
Tytuł oryginału: Disk-based compression of data from genome sequencing
Autorzy: S. Grabowski, Sebastian Deorowicz, Ł. Roguski.
¬ródło: -Bioinformatics 2015 vol. 31 iss. 9, s. 1389-1395
Impact Factor: 5.766
Punktacja MNiSW: 45.000
p-ISSN: 1367-4803
e-ISSN: 1460-2059
DOI:
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000096132
Tytuł oryginału: DSRC 2-Industry-oriented compression of FASTQ files
Autorzy: Ł. Roguski, Sebastian Deorowicz.
¬ródło: -Bioinformatics 2014 vol. 30 iss. 15, s. 2213-2216, bibliogr. 8 poz.
Impact Factor: 4.981
Punktacja MNiSW: 45.000
p-ISSN: 1367-4803
e-ISSN: 1460-2059
DOI:
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER


3/3
Nr opisu: 0000083440
Tytuł oryginału: Fluid motion modelling using vortex particle method on GPU
Tytuł w wersji polskiej: Modelowanie ruchu płynów na podstawie metody cz±stek wirowych na GPU
Autorzy: Ł. Roguski, Sebastian Deorowicz.
¬ródło: -Stud. Informat. 2013 vol. 34 nr 1, s. 31-48, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: modelowanie ruchu ; modelowanie 3D ; ruch płynu ; metoda cz±stek wirowych ; metoda wir-w-komórce ; GPU ; CUDA
Słowa kluczowe angielskie: motion modelling ; 3D modelling ; fluid motion ; vortex particle method ; vortex-in-cell method ; GPU ; CUDA
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie