Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NARAMSKI MATEUSZ
Liczba odnalezionych rekordów: 26



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/26
Nr opisu: 0000130075
Tytuł oryginału: A business model in spa tourism enterprises: case study from Poland
Autorzy: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Sustainability 2019 vol. 11 iss. 10, art. no. 2880 s. 1-22, bibliogr. 54 poz.
Impact Factor: 2.592
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2071-1050
DOI:
Słowa kluczowe polskie: uzdrowisko ; zarz±dzanie ; Polska
Słowa kluczowe angielskie: health resort ; management ; Poland
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/26
Nr opisu: 0000130267
Tytuł oryginału: Configuring a trust-based inter-organizational cooperation network for post-industrial tourist organizations on a tourist route
Autorzy: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Sustainability 2019 vol. 11 iss. 13, art. no. 3542 s. 1-20, bibliogr. 69 poz.
Impact Factor: 2.592
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2071-1050
DOI:
Słowa kluczowe polskie: współpraca ; sieć międzyorganizacyjna ; szlak turystyczny
Słowa kluczowe angielskie: cooperation ; inter-organizational network ; touristic route
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/26
Nr opisu: 0000130781
Tytuł oryginału: Measuring trust in business relations between tourist facilities on one thematic touristic route
Autorzy: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Sustainability 2019 vol. 11 iss. 14, art. no. 3935 s. 1-18, bibliogr. 39 poz.
Impact Factor: 2.592
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2071-1050
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zaufanie między organizacjami ; sprawno¶ć komunikacji ; tematyczny szlak turystyczny
Słowa kluczowe angielskie: inter-organizational trust ; efficiency of communication ; thematic tourist route
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/26
Nr opisu: 0000130076
Tytuł oryginału: Sieć współpracy obiektów turystycznych jako element wspomagaj±cy model biznesu
Tytuł w wersji angielskiej: Cooperation network of tourist facilities as an element supporting the business model
Autorzy: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Przeds. Zarz. 2019 t. 20 z. 2, cz. 1, s. 43-53, bibliogr.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Marketing turystyczny. Red. Ewa Wszendybył-Skulska, Maciej Dębski
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1733-2486
e-ISSN: 2543-8190
Słowa kluczowe polskie: model biznesu ; turystyka ; strategia ; sieć ; zarz±dzanie
Słowa kluczowe angielskie: bussines model ; tourism ; strategy ; network ; management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/26
Nr opisu: 0000126745
Tytuł oryginału: Attributes of touristic objects that affect interorganizational trust - case study the industrial monuments route.
Autorzy: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2018. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2018, s. 787-793, bibliogr.
ISBN: 978-80-225-4536-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zaufanie między organizacjami ; turystyka poprzemysłowa ; sieć międzyorganizacyjna ; współpraca ; model biznesowy
Słowa kluczowe angielskie: inter-organizational trust ; post-industrial tourism ; inter-organizational network ; cooperation ; business model
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


6/26
Nr opisu: 0000124255
Tytuł oryginału: Model sieci współpracy podmiotów turystycznych.
Autorzy: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2018
Opis fizyczny: , 236 s., bibliogr. 294 poz.
ISBN: 978-83-7880-520-5
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 704)
Punktacja MNiSW: 100.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 18
Słowa kluczowe polskie: obiekt turystyczny ; turystyka poprzemysłowa ; sieć międzyorganizacyjna ; szlak turystyczny ; komunikacja ; zaufanie ; szlak zabytków techniki ; sieć współpracy ; model
Słowa kluczowe angielskie: touristic object ; post-industrial tourism ; inter-organizational network ; touristic route ; communication ; trust ; industrial monuments route ; cooperation network ; model
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


7/26
Nr opisu: 0000128920
Tytuł oryginału: Przebieg procesu zmian w organizacji - przegl±d wybranych koncepcji zmian
Tytuł w wersji angielskiej: The course of the change process in an organisation - review of chosen concepts of changes
Autorzy: Katarzyna Wybrańczyk, G. Polok, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 131, s. 623-634, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zmiana organizacyjna ; determinanty zmian ; przebieg zmian ; model zmian
Słowa kluczowe angielskie: organizational change ; changes determinants ; course of changes ; model of changes
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


8/26
Nr opisu: 0000126379
Tytuł oryginału: Attributes of touristic objects that affect interorganizational trust - case study the industrial monuments route.
Autorzy: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: W: Current Problems of the Corporate Sector 2017. International scientific conference, 18th - 19th may 2017, Raztocno (Handlova). [B.m.] : [b.w.], 2017, s. 1-7, bibliogr. 15 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zaufanie między organizacjami ; turystyka poprzemysłowa ; sieć międzyorganizacyjna ; współpraca ; model biznesowy
Słowa kluczowe angielskie: inter-organizational trust ; post-industrial tourism ; inter-organizational network ; cooperation ; business model
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/26
Nr opisu: 0000121986
Tytuł oryginału: Kształtowanie sieci współpracy w turystyce poprzemysłowej. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Mateusz Naramski.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2017
Opis fizyczny: , 236 k., bibliogr. 271 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. inż. Adam Szromek, dr inż. Marek Krannich
Słowa kluczowe polskie: turystyka ; zarz±dzanie ; sieć międzyorganizacyjna ; sieć współpracy ; turystyka poprzemysłowa ; szlak zabytków techniki ; Industriada
Słowa kluczowe angielskie: tourism ; management ; inter-organizational network ; cooperation network ; post-industrial tourism ; industrial monuments route ; Industriada
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. R-5448+DVD
Dostęp BCP¦:


10/26
Nr opisu: 0000114365
Tytuł oryginału: Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych Cz. 1
Tytuł w wersji angielskiej: Characteristics of the phenomenon of cognitive dissonance on the example of academic youth - introduction to empirical research Pt. 1
Autorzy: Adam Szromek, Mateusz Naramski, Krzysztof Herman.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 275-288, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dysonans poznawczy ; psychologia społeczna
Słowa kluczowe angielskie: cognitive dissonance ; social psychology
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


11/26
Nr opisu: 0000114366
Tytuł oryginału: Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych Cz. 2
Tytuł w wersji angielskiej: Characteristics of the phenomenon of cognitive dissonance on the example of academic youth - introduction to empirical research Pt. 2
Autorzy: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 289-307, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dysonans poznawczy ; psychologia społeczna
Słowa kluczowe angielskie: cognitive dissonance ; social psychology
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


12/26
Nr opisu: 0000108683
Tytuł oryginału: Frekwencja w wybranych obiektach szlaku zabytków techniki województwa ¶l±skiego w latach 2009-2014
Tytuł w wersji angielskiej: The attendance to selected objects of Silesian Industrial Monuments Route in years 2009-2014
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Ekon. Probl. Tur. 2016 nr 2 (34), s. 135-146, bibliogr. 20 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1644-0501
e-ISSN: 2353-3188
DOI:
Słowa kluczowe polskie: szlak zabytków techniki ; atrakcja turystyczna ; frekwencja
Słowa kluczowe angielskie: industrial monuments route ; tourist attraction ; attendance
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


13/26
Nr opisu: 0000108677
Tytuł oryginału: Ocena wizerunku medialnego zakładów lecznictwa uzdrowiskowego na przykładzie uzdrowisk zrzeszonych w Unii Uzdrowisk Polskich - wyniki badań.
Tytuł w wersji angielskiej: Media image of spa companys from health resorts affiliated in the Polish Spas Union
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 27-48, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,95
Słowa kluczowe polskie: wizerunek ; uzdrowisko ; media internetowe ; Unia Uzdrowisk Polskich ; uzdrowisko
Słowa kluczowe angielskie: image ; spa ; internet media ; Polish Spa Union ; health resort
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


14/26
Nr opisu: 0000108681
Tytuł oryginału: Strategiczna Karta Wyników w zarz±dzaniu obiektami hotelarskimi
Tytuł w wersji angielskiej: The Balanced Scorecard in hotel managment
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: -Ekon. Probl. Tur. 2016 nr 2 (34), s. 131-141, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1644-0501
e-ISSN: 2353-3188
DOI:
Słowa kluczowe polskie: Strategiczna Karta Wyników ; turystyka ; hotelarstwo
Słowa kluczowe angielskie: Balanced Scorecard ; tourism ; hospitality industry
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


15/26
Nr opisu: 0000108678
Tytuł oryginału: Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
Tytuł w wersji angielskiej: The issue of spa image in internet media
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,65
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe
Słowa kluczowe angielskie: brand ; image ; spa ; internet media
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


16/26
Nr opisu: 0000124521
Tytuł oryginału: Analiza działań promocyjnych w turystyce na przykładzie "Industriady 2014"
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of promotion tasks in tourism on the example of "Industriada"
Autorzy: Mateusz Naramski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. USzczec., Ekon. Probl. Tur. 2015 nr 1 (29), s. 133-150, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1644-0501
e-ISSN: 2353-3188
Słowa kluczowe polskie: promocja w turystyce ; turystyka poprzemysłowa ; szlak zabytków techniki
Słowa kluczowe angielskie: tourism promotion ; post-industrial tourism ; industrial monuments route
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


17/26
Nr opisu: 0000104912
Tytuł oryginału: Analiza porównawcza wybranych sposobów prezentacji oferty turystycznej - studium przypadku
Tytuł w wersji angielskiej: Comparative analysis of selected ways of tourism offer presentation - case study
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: -Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2015 nr 379, s. 278-287, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorz±d. Współpraca. Red. Andrzej Rapacz
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
DOI:
Słowa kluczowe polskie: oferta turystyczna ; broszura ; ulotka ; przewodnik ; strona WWW ; kanał przekazu
Słowa kluczowe angielskie: tourism offer ; brochure ; flyer ; guide ; website ; media channel
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:


18/26
Nr opisu: 0000101268
Tytuł oryginału: Elementy zarz±dzania wiedz± i innowacjami w turystyce poprzemysłowej na przykładzie szlaku zabytków techniki Województwa ¦l±skiego
Tytuł w wersji angielskiej: Elements of knowledge management and innovations in industrial tourism based on Industrial Monuments Route in the Silesia region
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 61-72, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: turystyka przemysłowa ; wiedza ; innowacja
Słowa kluczowe angielskie: industrial tourism ; knowledge ; innovation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


19/26
Nr opisu: 0000101270
Tytuł oryginału: Potrzeby turystyczne szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich znaczenie w kreowaniu produktów turystycznych
Tytuł w wersji angielskiej: Touristic needs of primary and secondary schools and their role in creation of tourism products
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 73-87, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: turystyka szkolna ; potrzeby turystyczne ; usługi turystyczne
Słowa kluczowe angielskie: school tourism ; touristic needs ; travel services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


20/26
Nr opisu: 0000124532
Tytuł oryginału: Promocja ¶l±skich obiektów turystycznych za po¶rednictwem aplikacji mobilnych.
Autorzy: Mateusz Naramski.
¬ródło: W: Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - obszary zastosowań i kierunki badań. Red. Gołuchowski, Zbigniew Spyra, Justyna Maci±g. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2015, s. 199-210, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-60789-62-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: promocja ; aplikacja mobilna ; technologia telekomunikacyjna ; informacja turystyczna
Słowa kluczowe angielskie: promotion ; mobile application ; telecommunications technology ; tourist information
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


21/26
Nr opisu: 0000106192
Tytuł oryginału: Turystyka dziedzictwa przemysłowego jako czynnik rozwoju obszaru na przykładzie miasta Zabrze
Tytuł w wersji angielskiej: Innovation, enterpreneurship and competitiveness in the creation and operation of postindustrial tourism objects
Autorzy: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 103-114, bibligr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; przedsiębiorczo¶ć ; konkurencyjno¶ć ; turystyka
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; entrepreneurship ; competitiveness ; tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


22/26
Nr opisu: 0000091769
Tytuł oryginału: Analiza porównawcza wybranych stron internetowych służ±cych do przeprowadzania badań ankietowych
Tytuł w wersji angielskiej: The comparison analysys of selected internet sites offering online survey and questionnaire tools
Autorzy: Mateusz Naramski, Adam Szromek, K. Herman.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 355-365, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: strona internetowa ; badania ankietowe ; cykl życia produktu
Słowa kluczowe angielskie: website ; survey ; product life cycle
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


23/26
Nr opisu: 0000096235
Tytuł oryginału: Cykl życia przedsiębiorstwa w kontek¶cie obiektów turystyki poprzemysłowej
Tytuł w wersji angielskiej: Company life cycle in the postindustrial tourism objects context
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 305-323, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: cykl życia produktu ; cykl życia przedsiębiorstwa ; turystyka przemysłowa ; budynek poprzemysłowy
Słowa kluczowe angielskie: product life cycle ; enterprise life cycle ; industrial tourism ; post-industrial building
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


24/26
Nr opisu: 0000124520
Tytuł oryginału: Istrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywno¶ci turystycznej
Tytuł w wersji angielskiej: Tourist product promotion instruments and their role in tourist activity promoting
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: -Rozpr. Nauk. Akad. Wychow. Fiz. Wroc. 2014 t. 45, s. 119-129, bibliogr. 29 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0239-4375
e-ISSN: 2544-1272
Słowa kluczowe polskie: promocja ; turystyka ; marketing mix
Słowa kluczowe angielskie: promotion ; tourism ; mix marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


25/26
Nr opisu: 0000095984
Tytuł oryginału: Perspektywy powstania nowych uzdrowisk w Polsce.
Tytuł w wersji angielskiej: Prospects for the creation of new spas in Poland
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: W: Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym. Pod. red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. Proksenia, 2014, s. 109-125, bibliogr. 22 poz.
ISBN: 978-83-60789-51-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: uzdrowisko ; rozwój ; lecznictwo uzdrowiskowe ; Polska
Słowa kluczowe angielskie: spa ; development ; spa treatment ; Poland
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


26/26
Nr opisu: 0000091764
Tytuł oryginału: Sprawno¶ć wykorzystania narzędzi komunikacji e-mailowej w sprzedaży produktu turystycznego
Tytuł w wersji angielskiej: Performance evaluation of e-mail communication tools in touristic products salesment
Autorzy: K. Herman, Adam Szromek, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 299-311, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: ankieta zamaskowana ; sprawno¶ć komunikacji ; turystyka
Słowa kluczowe angielskie: mystery survey ; efficiency of communication ; tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie