Wynik wyszukiwania
Zapytanie: LACH EWA
Liczba odnalezionych rekordów: 26



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/26
Nr opisu: 0000131973
Tytuł oryginału: Immersive virtual reality for assisting in inclusive architectural design.
Autorzy: Ewa Lach, Iwona Benek, Krzysztof Zalewski, Przemysław Skurowski, Agata Kocur, Aleksandra Kotula, Małgorzata Macura, Zbigniew Pamuła, Mikołaj Stankiewicz, Tomasz Wyrobek.
¬ródło: W: Man-machine interactions 6. 6th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2019, Cracow, Poland, October 2-3, 2019. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Sebastian Deorowicz, Katarzyna Harężlak, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2019, s. 23-33, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-3-030-31963-2978-3-030-31964-9
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 1061 2194-5357)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Springer
DOI:
Słowa kluczowe polskie: rzeczywisto¶ć wirtualna z zanurzeniem ; projektowanie wł±czaj±ce ; proces projektowania architektonicznego
Słowa kluczowe angielskie: immersive virtual reality ; inclusive design ; architectural design process ; assisting architects in design process
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/26
Nr opisu: 0000130701
Tytuł oryginału: Obiektyw 60+
Autorzy: Ewa Lach, Krzysztof Zalewski, Przemysław Skurowski, Iwona Benek, A. Kocur, A. Kotula, M. Macura, Z. Pamuła, M. Stankiewicz, T. Wyrobek.
¬ródło: -PM News 2019 wyd. 19, s. 27
p-ISSN: 2544-2740
e-ISSN: 2544-3771
Słowa kluczowe polskie: okulary VR ; projektowanie dla osób starszych ; gra symulacyjna
Słowa kluczowe angielskie: VR glasses ; design for elderly people ; simulation game
Typ publikacji: GD
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp BCP¦:


3/26
Nr opisu: 0000123473
Tytuł oryginału: Institute of Informatics. Activity report 2016-2017. Ed. Karolina Nurzyńska.
Autorzy: Jarosław Flak, Ewa Lach, Marcin Michalak, Adam Opara, Ewa Płuciennik, Roman Starosolski.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2018
Opis fizyczny: , 220 s.
ISBN: 978-83-7880-535-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 18
Typ publikacji: I
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


4/26
Nr opisu: 0000119000
Tytuł oryginału: New adaptations for evolutionary algorithm applied to dynamic difficulty adjustment system for serious game.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Man-machine interactions 5. 5th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2017, Kraków, Poland, October 3-6, 2017. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Katarzyna Harezlak, Stanisław Kozielski, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2018, s. 492-501, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-3-319-67791-0978-3-319-67792-7
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 659 2194-5357)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Springer; Scopus; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny
Słowa kluczowe angielskie: dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


5/26
Nr opisu: 0000117408
Tytuł oryginału: Dynamic difficulty adjustment for serious game using modified evolutionary algorithm.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Artificial intelligence and soft computing. 16th International conference, ICAISC 2017, Zakopane, Poland, June 11-15, 2017. Proceedings. Pt. 1. Eds. Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafał Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2017, s. 370-379, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-3-319-59062-2978-3-319-59063-9
Seria: (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 10245 0302-9743)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksuj±ce publikację: Scopus; Springer; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny
Słowa kluczowe angielskie: dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/26
Nr opisu: 0000115499
Tytuł oryginału: Dynamic difficulty adjustment of the computer player in computer games
Tytuł w wersji polskiej: Dynamiczne dostosowywanie poziomów trudno¶ci komputerowego gracza w grach komputerowych
Autorzy: Ewa Lach, Jacek Lach, Wojciech Suchanek.
¬ródło: -Stud. Informat. 2017 vol. 38 nr 1B, s. 19-30, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1642-0489
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dynamiczne dostosowywanie poziomów ; gra komputerowa ; SI w grach
Słowa kluczowe angielskie: dynamic difficulty adjustment ; computer game ; game AI
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


7/26
Nr opisu: 0000120305
Tytuł oryginału: Inertial motion capture costume.
Autorzy: Agnieszka Szczęsna, Przemysław* Pruszowski, Przemysław Skurowski, Ewa Lach, Janusz* Słupik, Damian Pęszor, Marcin* Paszkuta, Andrzej Polański, Konrad** Wojciechowski, M. Janiak, K. Lebek.
¬ródło: W: Biosensors 2016. 26th Anniversary World Congress on Biosensors, Gothenburg, 25-27 May 2016. Ed. by Anthony Turner, Alice Tang. Amsterdam : Elsevier, 2017, s. 139-140, bibliogr. 3 poz.
Seria: (Procedia Technology ; vol. 27 2212-0173)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: inercyjne przechwytywanie ruchu ; czujnik IMU ; orientacja ; filtr Kalmana
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


8/26
Nr opisu: 0000115503
Tytuł oryginału: Inertial motion capture costume design study
Autorzy: Agnieszka Szczęsna, Przemysław Skurowski, Ewa Lach, Przemysław* Pruszowski, Damian Pęszor, Marcin* Paszkuta, Janusz* Słupik, K. Lebek, M. Janiak, Andrzej Polański, Konrad** Wojciechowski.
¬ródło: -Sensors 2017 vol. 17 iss. 3, art. no. 612 s. 1-21, bibliogr. 49 poz.
Impact Factor: 2.475
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 1424-8220
DOI:
Słowa kluczowe polskie: czujnik IMU ; motion capture ; walidacja systemu ; estymacja orientacji
Słowa kluczowe angielskie: IMU sensor ; motion capture ; system validation ; orientation estimation ; wearable sensor system
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


9/26
Nr opisu: 0000106603
Tytuł oryginału: Evaluation of automatic calibration method for motion tracking using magnetic and inertial sensors.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Information technologies in medicine. 5th International conference, ITIB 2016, Kamień ¦l±ski, Poland, June 20-22, 2016. Proceedings. Vol. 2. Eds. Ewa Piętka, Pawel Badura, Jacek Kawa, Wojciech Wieclawek. Cham : Springer, 2016, s. 337-348, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-3-319-39903-4978-3-319-39904-1
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 472 2194-5357)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Scopus; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: inercyjny czujnik orientacji ; ¶ledzenie ruchu ; czujnik kalibracji segmentowej
Słowa kluczowe angielskie: inertial measurement unit ; motion tracking ; sensor-to-segment calibration
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/26
Nr opisu: 0000104602
Tytuł oryginału: Institute of Informatics. Activity report 2014-2015. Ed. Karolina Nurzyńska.
Autorzy: Jarosław Flak, Ewa Lach, Marcin Michalak, Adam Opara, Ewa Płuciennik, Roman Starosolski.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2016
Opis fizyczny: , 208 s.
ISBN: 978-83-7880-342-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 18
Typ publikacji: I
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


11/26
Nr opisu: 0000102853
Tytuł oryginału: A quick method for dynamic difficulty adjustment of a computer player in computer games.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Artificial intelligence and soft computing. 14th International Conference, ICAISC 2015, Zakopane, Poland, June 14-18, 2015. Proceedings. Pt. 2. Eds.: Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafal Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2015, s. 669-678, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-3-319-19368-7978-3-319-19369-4
Seria: (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 9120 0302-9743)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science; Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dynamiczna regulacja trudno¶ci ; gra Al ; gra komputerowa
Słowa kluczowe angielskie: dynamic difficulty adjustment ; game AI ; computer game
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/26
Nr opisu: 0000091201
Tytuł oryginału: Institute of Informatics. Activity report 2012-2013. Ed. Karolina Nurzyńska.
Autorzy: Jarosław Flak, Ewa Lach, Marcin Michalak, Adam Opara, Ewa Płuciennik, Roman Starosolski.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2014
Opis fizyczny: , 199 s.
ISBN: 978-83-7880-195-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 9
Typ publikacji: I
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


13/26
Nr opisu: 0000081675
Tytuł oryginału: Ocena podobieństwa drzew strategii generowanych za pomoc± programowania genetycznego
Tytuł w wersji angielskiej: The similarity measure for strategy trees generated by means of genetic programming
Autorzy: Ewa Lach, M. Hetman.
¬ródło: -Stud. Informat. 2013 vol. 34 nr 1, s. 75-89, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: programowanie genetyczne ; uczenie maszynowe ; animacja behawioralna ; drzewo strategii
Słowa kluczowe angielskie: genetic programming ; machine learning ; behavioural animation ; strategy tree
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


14/26
Nr opisu: 0000070763
Tytuł oryginału: Składowe oceny animacji wirtualnych postaci ludzkich
Tytuł w wersji angielskiej: Evaluation methods for the animation of virtual humans
Autorzy: Ewa Lach, T. Chaja.
¬ródło: -Stud. Informat. 2012 vol. 33 nr 1, s. 47-58, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: animacja ; postać wirualna ; programowanie genetyczne
Słowa kluczowe angielskie: animation ; virtual character ; genetic programming
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Dostęp on-line:


15/26
Nr opisu: 0000065701
Tytuł oryginału: Managing virtual characters behaviour with operations controllers
Tytuł w wersji polskiej: Wykorzystanie kontrolerów operacji do zarz±dzania zachowaniem wirtualnych postaci
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: -Stud. Informat. 2011 vol. 32 nr 1A, s. 5-14, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: ¶rodowisko animacji 3D ; postać wirualna ; kontrola zachowania
Słowa kluczowe angielskie: 3D animation framework ; virtual character ; control of behaviour
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Dostęp on-line:


16/26
Nr opisu: 0000056567
Tytuł oryginału: Bounding volume hierarchies for collision detection
Tytuł w wersji polskiej: Hierarchie brył ograniczaj±cych w wykrywaniu kolizji
Autorzy: Ewa Lach, Jacek Lach.
¬ródło: -Stud. Informat. 2010 vol. 31 nr 1, s. 71-83, bibliogr. 27 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: hierarchie brył ograniczaj±cych ; wykrywanie kolizji ; ¶rodowisko 3D do animowania postaci
Słowa kluczowe angielskie: bounding volume hierarchies ; collision detection ; 3D animation framework
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Dostęp on-line:


17/26
Nr opisu: 0000056570
Tytuł oryginału: Ocena animacji szkieletowych postaci wirtualnych
Autorzy: Ewa Lach, K. Wadas.
¬ródło: -Stud. Informat. 2010 vol. 31 nr 1, s. 85-99, bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: animacja behawioralna ; ocena animacji
Słowa kluczowe angielskie: behavioral animation ; animation measure
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Dostęp on-line:


18/26
Nr opisu: 0000049156
Tytuł oryginału: fACT - animation framework for generation of virtual characters behaviours.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Proceedings of the 2008 1st International Conference on Information Technology. IT 2008, Gdańsk, Poland, 19-21 May 2008. Eds: A. Stepnowski [et al.]. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2008, s. 1-4, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: animacja komputerowa ; rzeczywisto¶ć wirtualna ; szkielet animacji
Słowa kluczowe angielskie: computer animation ; virtual reality ; animation framework
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


19/26
Nr opisu: 0000040399
Tytuł oryginału: Automatic strategies for autonomous virtual characters.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Proceedings on IX International Conference on Artificial Intelligence AI-22'2007 (research-development-applications). Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2007, s. 39-47
Organizator: University of Podlasie. Institute of Computer Science, Polish Academy of Sciences. Institute of Computer Science, Military University of Technology. Department of Cybernetics
Seria: (Proceedings of Artificial Intelligence Studies ; vol. 4)
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


20/26
Nr opisu: 0000051464
Tytuł oryginału: Automatic strategies for autonomous virtual characters
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: -Stud. Informat., Syst. Technol. Inf. 2007 nr 2, s. 57-68, bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 1731-2264
Słowa kluczowe polskie: programowanie genetyczne ; sterowanie zadaniami ; uczenie maszynowe ; postać wirualna ; animacja
Słowa kluczowe angielskie: genetic programming ; task control ; machine learning ; virtual character ; animation
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


21/26
Nr opisu: 0000023912
Tytuł oryginału: Wybrane techniki wspomagaj±ce animację autonomicznych postaci wirtualnych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Ewa Lach.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2006
Opis fizyczny: , 231 k., bibliogr. 140 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki.
Promotor: prof. dr hab. inż. Konrad** Wojciechowski
Słowa kluczowe polskie: animacja trójwymiarowa ; postać wirualna ; fACT
Słowa kluczowe angielskie: three-dimensional animation ; virtual character ; fACT
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4216 + CD
Dostęp BCP¦:


22/26
Nr opisu: 0000021344
Tytuł oryginału: Automatic generation of animation of virtual humans.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Proceedings on VII International Conference on Artificial Intelligence AI-20'2005. 20th Jubilee Scientific Event (research, development, applications). Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2005, s. 109-115
Organizator: University of Podlasie. Institute of Computer Science, Polish Academy of Sciences. Institute of Computer Science, Military University of Technology. Department of Cybernetics
Seria: (Artificial Intelligence Studies ; vol. 2 (25))
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


23/26
Nr opisu: 0000021351
Tytuł oryginału: Generation of intelligent behaviours for virtual people.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: International Workshop Control and Information Technology. IWCIT 2005, Ostrava, Czech Republic, September 15th-16th, 2005. Ostrava : Vysoka Skola Banska - Technicka Univerzita, 2005, s. 119-124
Organizator: VSB - Technical University of Ostrava. Faculty of Electrical Engineering and Computer Science. Department of Measurement and Control. Czech Republic, Institute of Electronics. Silesian Technical University. Gliwice. Poland
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


24/26
Nr opisu: 0000021718
Tytuł oryginału: Wykorzystanie programowania genetycznego do generacji inteligentnych zachowań wirtualnych postaci.
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Inżynieria gier komputerowych. Materiały konferencyjne II Ogólnopolskiej Konferencji Twórców Gier Komputerowych, [Siedlce, 1-3 kwietnia 2005]. Akademia Podlaska. Siedlce : Wydaw. Akademii Podlaskiej, 2005, s. 37-46
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


25/26
Nr opisu: 0000076411
Tytuł oryginału: Learning intelligent behaviours of animated agents by means of genetic programming.
Tytuł w wersji polskiej: Nauka inteligentnych zachowań wirtualnych postaci za pomoc± programowania genetycznego
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: W: Proceedings on VI International Conference on Artificial Intelligence AI-19'2004 (research, development, applications). Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2004, s. 159-170, bibliogr. 25 poz.
Organizator: University of Podlasie. Institute of Computer Science, Polish Academy of Sciences. Institute of Computer Science, Military University of Technology. Department of Cybernetics
Seria: (Artificial Intelligence Studies ; vol. 1 (23))
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


26/26
Nr opisu: 0000076410
Tytuł oryginału: Sztuczna inteligencja w systemach wykrywania intruzów
Tytuł w wersji angielskiej: Artificial intelligence in intrusion detection systems
Autorzy: Ewa Lach.
¬ródło: -Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2A, s. 191-198, bibliogr. 18 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: sztuczna inteligencja ; system wykrywania intruzów ; sieć neuronowa ; odkrywanie wiedzy ; logika rozmyta ; algorytm genetyczny ; programowanie genetyczne ; sztuczny system immunologiczny
Słowa kluczowe angielskie: artificial intelligence ; intrusion detection system ; neural network ; knowledge discovery ; fuzzy logic ; genetic algorithm ; genetic programming ; artificial immune system
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie