Wynik wyszukiwania
Zapytanie: IR M
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000116905
Tytuł oryginału: Programy autorskie w pracy nauczyciela prowadzącego zajęciami z uczniem o sprzężonych zaburzeniach rozwoju.
Autorzy: Barbara Grzyb, M. Ir.
Źródło: W: Sprzężone zaburzenia rozwoju... I co dalej?. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Warszawa : Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny SIM, 2016, s. 87-107, bibliogr. 5 poz.
ISBN: 978-83-64157-28-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: zaburzenia sprzężone ; dzieci ; nauczyciel ; program edukacyjny
Słowa kluczowe angielskie: coupled disorders ; children ; teacher ; education program
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000102998
Tytuł oryginału: Dorosłość osób z autyzmem.
Autorzy: M. Ir, Barbara Grzyb.
Źródło: W: Teoria i praktyka wsparcia rodziny dziecka z niepełnosprawnością. Wyzwania pedagogów. [Dokument elektroniczny]. Red. Danuta Szeligiewicz-Urban, Barbara Grzyb, Gabriela Kowalska. Siemianowice Śląskie : Wydaw. Atrament, 2015, dysk optyczny (CD-ROM) s. 143-160, bibliogr.18 poz.
ISBN: 978-83-63222-04-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: autyzm ; dorosłość ; egzystencja
Słowa kluczowe angielskie: autism ; adulthood ; existence
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000100334
Tytuł oryginału: Theoretical context of social exclusion of not fully abled people - selected areas.
Tytuł w wersji polskiej: Teoretyczne konteksty wykluczenia społecznego osób o niepełnej sprawności - wybrane obszary
Autorzy: Barbara Grzyb, M. Ir.
Źródło: W: Organization of school education. Ed. by Kazimierz Denek, Aleksandra Kamińska, Piotr Oleśniewicz. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2015, s. 121-135, bibliogr. 39 poz.
ISBN: 978-83-64788-27-7
Seria: (Education of Tomorrow ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: wykluczenie społeczne ; niepełnosprawność ; marginalizacja ; edukacja ; praca
Słowa kluczowe angielskie: social exclusion ; disability ; marginalisation ; education ; work
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie