Wynik wyszukiwania
Zapytanie: HERMAN KRZYSZTOF
Liczba odnalezionych rekordów: 19



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/19
Nr opisu: 0000128971
Tytuł oryginału: A business creation in post-industrial tourism objects: case of the industrial monuments route
Autorzy: Adam Szromek, Krzysztof Herman.
¬ródło: -Sustainability 2019 vol. 11 iss. 5, art. no. 1451 s. 1-17, bibliogr. 61 poz.
Impact Factor: 2.592
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2071-1050
DOI:
Słowa kluczowe polskie: turystyka poprzemysłowa ; szlak zabytków techniki ; model biznesowy
Słowa kluczowe angielskie: post-industrial tourism ; industrial monuments route ; business model
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/19
Nr opisu: 0000130270
Tytuł oryginału: Business models in tourism enterprises
Autorzy: Adam Szromek, Krzysztof Herman.
¬ródło: -Przeds. Zarz. 2019 t. 20 z. 2, cz. 1, s. 225-234, bibliogr.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Marketing turystyczny. Red. Ewa Wszendybył-Skulska, Maciej Dębski
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1733-2486
e-ISSN: 2543-8190
Słowa kluczowe polskie: model biznesowy ; turystyka ; warto¶ć ; strategia
Słowa kluczowe angielskie: business model ; tourism ; value ; strategy
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/19
Nr opisu: 0000128100
Tytuł oryginału: Przedsiębiorstwo turystyczne w ujęciu modelowym. Model biznesu w przedsiębiorstwie turystyki dziedzictwa przemysłowego.
Tytuł w wersji angielskiej: Tourist enterprise in a model perspective A business model in an industrial heritage tourism company
Autorzy: Krzysztof Herman, Adam Szromek.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2019
Opis fizyczny: , 228 s., bibliogr. 269 s.
ISBN: 978-83-7880-590-8
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 749)
Punktacja MNiSW: 100.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 17
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo turystyczne ; model biznesu ; innowacyjny model biznesu ; turystyka kulturowa ; dziedzictwo przemysłowe ; szlak zabytków techniki
Słowa kluczowe angielskie: tourist enterprise ; business model ; innovative business model ; cultural tourism ; industrial heritage ; industrial monuments route
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/19
Nr opisu: 0000127691
Tytuł oryginału: Modele biznesu przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Krzysztof Herman.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2018
Opis fizyczny: , 241 k., bibliogr. 286 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. inż. Adam Szromek, dr inż. Marek Krannich
Słowa kluczowe polskie: model biznesowy ; przedsiębiorstwo turystyczne ; dziedzictwo przemysłowe ; turystyka kulturowa ; ruch turystyczny ; organizacja ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem
Słowa kluczowe angielskie: business model ; tourist enterprise ; industrial heritage ; cultural tourism ; tourist traffic ; organization ; enterprise management
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. R-5528+CD


5/19
Nr opisu: 0000126375
Tytuł oryginału: Selected methods of business model designing in the context of historic transformation of health resort enterprises sector business model in Poland.
Autorzy: Adam Szromek, Krzysztof Herman.
¬ródło: W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2018, 26 August - 1 September, 2018, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 5. Iss. 5.3. Sofia : STEF92 Technology, 2018, s. 1-8, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-619-7408-66-9
Seria: (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: model biznesowy ; uzdrowisko ; turystyka uzdrowiskowa
Słowa kluczowe angielskie: business model ; spa ; spa tourism
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/19
Nr opisu: 0000114365
Tytuł oryginału: Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych Cz. 1
Tytuł w wersji angielskiej: Characteristics of the phenomenon of cognitive dissonance on the example of academic youth - introduction to empirical research Pt. 1
Autorzy: Adam Szromek, Mateusz Naramski, Krzysztof Herman.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 275-288, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dysonans poznawczy ; psychologia społeczna
Słowa kluczowe angielskie: cognitive dissonance ; social psychology
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/19
Nr opisu: 0000114366
Tytuł oryginału: Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych Cz. 2
Tytuł w wersji angielskiej: Characteristics of the phenomenon of cognitive dissonance on the example of academic youth - introduction to empirical research Pt. 2
Autorzy: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 289-307, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dysonans poznawczy ; psychologia społeczna
Słowa kluczowe angielskie: cognitive dissonance ; social psychology
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


8/19
Nr opisu: 0000108683
Tytuł oryginału: Frekwencja w wybranych obiektach szlaku zabytków techniki województwa ¶l±skiego w latach 2009-2014
Tytuł w wersji angielskiej: The attendance to selected objects of Silesian Industrial Monuments Route in years 2009-2014
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Ekon. Probl. Tur. 2016 nr 2 (34), s. 135-146, bibliogr. 20 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1644-0501
e-ISSN: 2353-3188
DOI:
Słowa kluczowe polskie: szlak zabytków techniki ; atrakcja turystyczna ; frekwencja
Słowa kluczowe angielskie: industrial monuments route ; tourist attraction ; attendance
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


9/19
Nr opisu: 0000108677
Tytuł oryginału: Ocena wizerunku medialnego zakładów lecznictwa uzdrowiskowego na przykładzie uzdrowisk zrzeszonych w Unii Uzdrowisk Polskich - wyniki badań.
Tytuł w wersji angielskiej: Media image of spa companys from health resorts affiliated in the Polish Spas Union
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 27-48, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,95
Słowa kluczowe polskie: wizerunek ; uzdrowisko ; media internetowe ; Unia Uzdrowisk Polskich ; uzdrowisko
Słowa kluczowe angielskie: image ; spa ; internet media ; Polish Spa Union ; health resort
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/19
Nr opisu: 0000108681
Tytuł oryginału: Strategiczna Karta Wyników w zarz±dzaniu obiektami hotelarskimi
Tytuł w wersji angielskiej: The Balanced Scorecard in hotel managment
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: -Ekon. Probl. Tur. 2016 nr 2 (34), s. 131-141, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1644-0501
e-ISSN: 2353-3188
DOI:
Słowa kluczowe polskie: Strategiczna Karta Wyników ; turystyka ; hotelarstwo
Słowa kluczowe angielskie: Balanced Scorecard ; tourism ; hospitality industry
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


11/19
Nr opisu: 0000108678
Tytuł oryginału: Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
Tytuł w wersji angielskiej: The issue of spa image in internet media
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,65
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe
Słowa kluczowe angielskie: brand ; image ; spa ; internet media
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/19
Nr opisu: 0000104912
Tytuł oryginału: Analiza porównawcza wybranych sposobów prezentacji oferty turystycznej - studium przypadku
Tytuł w wersji angielskiej: Comparative analysis of selected ways of tourism offer presentation - case study
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: -Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2015 nr 379, s. 278-287, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorz±d. Współpraca. Red. Andrzej Rapacz
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
DOI:
Słowa kluczowe polskie: oferta turystyczna ; broszura ; ulotka ; przewodnik ; strona WWW ; kanał przekazu
Słowa kluczowe angielskie: tourism offer ; brochure ; flyer ; guide ; website ; media channel
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:


13/19
Nr opisu: 0000101268
Tytuł oryginału: Elementy zarz±dzania wiedz± i innowacjami w turystyce poprzemysłowej na przykładzie szlaku zabytków techniki Województwa ¦l±skiego
Tytuł w wersji angielskiej: Elements of knowledge management and innovations in industrial tourism based on Industrial Monuments Route in the Silesia region
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 61-72, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: turystyka przemysłowa ; wiedza ; innowacja
Słowa kluczowe angielskie: industrial tourism ; knowledge ; innovation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


14/19
Nr opisu: 0000130174
Tytuł oryginału: Identyfikacja i hierarchizacja cech oraz umiejętno¶ci przewodników ¶wiadcz±cych usługi w zabytkowych obiektach przemysłowych
Tytuł w wersji angielskiej: Identification and hierarchy of attributes and skills of guides who provide services in industrial monuments
Autorzy: Krzysztof Herman.
¬ródło: -Tur. Kult. 2015 nr 11, s. 25-39, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1689-4642
Słowa kluczowe polskie: przewodnik ; rola przewodnika ; dziedzictwo przemysłowe ; cechy i umiejętno¶ci przewodnika
Słowa kluczowe angielskie: touristic guide ; role of a guide ; industrial heritage ; attributes and skills of a guide
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


15/19
Nr opisu: 0000101270
Tytuł oryginału: Potrzeby turystyczne szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich znaczenie w kreowaniu produktów turystycznych
Tytuł w wersji angielskiej: Touristic needs of primary and secondary schools and their role in creation of tourism products
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 73-87, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: turystyka szkolna ; potrzeby turystyczne ; usługi turystyczne
Słowa kluczowe angielskie: school tourism ; touristic needs ; travel services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


16/19
Nr opisu: 0000106192
Tytuł oryginału: Turystyka dziedzictwa przemysłowego jako czynnik rozwoju obszaru na przykładzie miasta Zabrze
Tytuł w wersji angielskiej: Innovation, enterpreneurship and competitiveness in the creation and operation of postindustrial tourism objects
Autorzy: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 103-114, bibligr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; przedsiębiorczo¶ć ; konkurencyjno¶ć ; turystyka
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; entrepreneurship ; competitiveness ; tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


17/19
Nr opisu: 0000096235
Tytuł oryginału: Cykl życia przedsiębiorstwa w kontek¶cie obiektów turystyki poprzemysłowej
Tytuł w wersji angielskiej: Company life cycle in the postindustrial tourism objects context
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 305-323, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: cykl życia produktu ; cykl życia przedsiębiorstwa ; turystyka przemysłowa ; budynek poprzemysłowy
Słowa kluczowe angielskie: product life cycle ; enterprise life cycle ; industrial tourism ; post-industrial building
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


18/19
Nr opisu: 0000124520
Tytuł oryginału: Istrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywno¶ci turystycznej
Tytuł w wersji angielskiej: Tourist product promotion instruments and their role in tourist activity promoting
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: -Rozpr. Nauk. Akad. Wychow. Fiz. Wroc. 2014 t. 45, s. 119-129, bibliogr. 29 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0239-4375
e-ISSN: 2544-1272
Słowa kluczowe polskie: promocja ; turystyka ; marketing mix
Słowa kluczowe angielskie: promotion ; tourism ; mix marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


19/19
Nr opisu: 0000095984
Tytuł oryginału: Perspektywy powstania nowych uzdrowisk w Polsce.
Tytuł w wersji angielskiej: Prospects for the creation of new spas in Poland
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: W: Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym. Pod. red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. Proksenia, 2014, s. 109-125, bibliogr. 22 poz.
ISBN: 978-83-60789-51-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: uzdrowisko ; rozwój ; lecznictwo uzdrowiskowe ; Polska
Słowa kluczowe angielskie: spa ; development ; spa treatment ; Poland
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie