Wynik wyszukiwania
Zapytanie: GAJDA ELŻBIETA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000059112
Tytuł oryginału: Wykorzystanie koncepcji CRM w zarządzaniu uczelnią wyższą.
Autorzy: Elżbieta Gajda.
Źródło: W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009, s. 305-313, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-923797-7-5
Słowa kluczowe polskie: CRM ; klient ; szkolnictwo wyższe ; zarządzanie relacjami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; customer ; higher education ; relationship management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie