Wynik wyszukiwania
Zapytanie: FALARSKA K
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000071573
Tytuł oryginału: Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: The analysis of satisfaction of clients of helpline services of the selected telecommunication operators
Autorzy: Michał Zasadzień, Bartosz Szczęśniak, K. Falarska.
Źródło: W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-929209-4-6
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie