Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DOLIŃSKA DOROTA
Liczba odnalezionych rekordów: 51



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/51
Nr opisu: 0000119037
Tytuł oryginału: Imperatyw kształcenia postaw innowacyjnych studentów i absolwentów ¶l±skich uczelni technicznych i ekonomicznych w kontek¶cie potrzeb rynku pracy.
Tytuł w wersji angielskiej: Perception of innovation among entrepreneurs from the SMEs sector Silesian region
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci. Etyka - technika - społeczeństwo. III Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 28-30 wrze¶nia 2017 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Third international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, 2017, s. 55
ISBN: 978-83-945539-3-7
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; innowacyjno¶ć ; kompetencje innowacyjne ; rynek pracy
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; innovation competence ; labor market
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/51
Nr opisu: 0000112243
Tytuł oryginału: Etyka public relations - standardy zawodu specjalisty ds. public relations w Polsce
Tytuł w wersji angielskiej: Ethics of public relations - standards for the profession of specialist public relations in Poland
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 98, s. 27-38, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: public relations ; etyka ; kodeks branżowy
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; ethics ; industry code
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/51
Nr opisu: 0000110476
Tytuł oryginału: Motywacje i potrzeby pracowników pokolenia Y w gospodarce opartej na wiedzy
Tytuł w wersji angielskiej: Motivations and needs of generation Y employees in knowledge-based economy
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 92, s. 31-47, bibliogr. 31 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: pokolenie Y ; edukacja ; rozwój pracownika ; gospodarka oparta na wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: generation Y ; education ; employee development ; knowledge based economy
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/51
Nr opisu: 0000119995
Tytuł oryginału: Percepcja innowacji wsród przedsiębiorców z sektora M¦P w województwie ¶l±skim.
Tytuł w wersji angielskiej: Perception of innovation among enterpreneurs from the SMEs sector in Silesian region
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci. Etyka - technika - społeczeństwo. II Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 22-24 wrze¶nia 2016 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Second international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, 2016, s. 44
ISBN: 978-83-945539-1-3
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Słowa kluczowe polskie: konkurencyjno¶ć gospodarki ; M¦P ; innowacyjne produkty ; innowacyjne technologie
Słowa kluczowe angielskie: competitiveness of economy ; SME ; innovative products ; innovative technologies
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/51
Nr opisu: 0000111255
Tytuł oryginału: Percepcja innowacji w¶ród przedsiębiorców z sektora M¦P w województwie ¶l±skim
Tytuł w wersji angielskiej: Perception of innovation among enterpreneurs from the SMEs sector in Silesian region
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 95, s. 103-117, bibliogr. 20 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; percepcja ; zarz±dzanie innowacjami
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; perception ; innovation management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


6/51
Nr opisu: 0000101765
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarz±dzaniu warto¶ci± marki
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarz±dzanie mark± ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/51
Nr opisu: 0000101852
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarz±dzaniu warto¶ci± marki.
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 wrze¶nia 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
ISBN: 978-83-61975-14-4
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Uwagi: Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarz±dzanie mark± ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/51
Nr opisu: 0000102346
Tytuł oryginału: Procedura triangulacyjna w badaniach aktywno¶ci obywatelskiej oraz action research.
Tytuł w wersji angielskiej: The triangulation procedure in the research of civil activity and action research
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 wrze¶nia 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 114
ISBN: 978-83-61975-14-4
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Uwagi: Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.
Słowa kluczowe polskie: aktywno¶ć obywatelska ; badanie w działaniu ; triangulacyjna procedura badawcza ; triangulacja perspektyw poznawczych ; triangulacja poziomów analizy ; metodologia mieszana
Słowa kluczowe angielskie: civil activity ; action research ; triangulation research procedure ; cognitive perspectives triangulation ; levels of analysis triangulation ; mixed methodology
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


9/51
Nr opisu: 0000101631
Tytuł oryginału: The triangulation procedure in the research of civil activity and action research
Tytuł w wersji polskiej: Procedura triangulacyjna w badaniach aktywno¶ci obywatelskiej oraz action research
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 84, s. 231-245, bibliogr. 28 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: aktywno¶ć obywatelska ; badanie w działaniu ; triangulacyjna procedura badawcza ; triangulacja perspektyw poznawczych ; metodologia mieszana
Słowa kluczowe angielskie: civil activity ; action research ; triangulation research procedure ; cognitive perspectives triangulation ; mixed methodology
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/51
Nr opisu: 0000093353
Tytuł oryginału: Innowacyjne podej¶cie do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli ¶l±skich MM¦P
Tytuł w wersji angielskiej: Innovative approach to building customer relations in the opinion of MSME representatives
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MM¦P
Słowa kluczowe angielskie: customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


11/51
Nr opisu: 0000094943
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie innowacjami w sektorze M¦P.
Tytuł w wersji angielskiej: Innovation management in SME sector
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna Tokar.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2014
Opis fizyczny: , 169 s., bibliogr. 147 poz.
ISBN: 978-83-7930-404-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 7
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; otoczenie przedsiębiorstwa ; klient ; budowanie marki ; kompetencje ; małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; business environment ; customer ; brand building ; competences ; small and medium enterprises
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.O2 142820


12/51
Nr opisu: 0000090079
Tytuł oryginału: Communication and e-communication of MSME with environment in Silesian province. Report from the stage of conceptualization and operationalization of research.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Contemporary developmental challenges. Ed. Aleksandra Kuzior. Banska Bystrica : Belianum Matej Bel University Press, 2013, s. 125-147, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-80-557-0609-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


13/51
Nr opisu: 0000089474
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze klient.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


14/51
Nr opisu: 0000089476
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 117-132, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marka przedsiębiorstwa ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: corporate brand ; corporate identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


15/51
Nr opisu: 0000089475
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze otoczenie.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 108-118, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: otoczenie przedsiębiorstwa ; analiza SWOT ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: business environment ; SWOT analysis ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


16/51
Nr opisu: 0000089070
Tytuł oryginału: Finansowanie parlamentarnych kampanii wyborczych - specyfika polska
Tytuł w wersji angielskiej: Financing the parliamentary election campaigns - specificity of Poland
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 65, s. 87-100, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: finansowanie partii politycznej ; kampania wyborcza ; prawo ; Polska
Słowa kluczowe angielskie: financing political parties ; election campaign ; law ; Poland
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


17/51
Nr opisu: 0000089073
Tytuł oryginału: Mowa ciała jako aspekt komunikacji międzyludzkiej
Tytuł w wersji angielskiej: Body language as an aspect of interpersonal communication
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 65, s. 101-110, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: mowa ciała ; komunikacja niewerbalna ; komunikacja interpersonalna
Słowa kluczowe angielskie: body language ; non-verbal communication ; interpersonal communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


18/51
Nr opisu: 0000091203
Tytuł oryginału: Process of enterprise brand building in the view of MSME representatives in Silesian province.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 66-68, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: innowacyjna marka ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych
Słowa kluczowe angielskie: innovative brand ; e-communication ; matrix of marketing needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


19/51
Nr opisu: 0000089481
Tytuł oryginału: Słownik terminów innowacyjnego przedsiębiorcy.
Autorzy: Piotr Weryński, Aneta Aleksander, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna Tokar.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 168-189, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: innowacyjno¶ć ; przedsiębiorstwo ; marketing ; rozwój przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; enterprise ; marketing ; enterprise development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


20/51
Nr opisu: 0000083256
Tytuł oryginału: Aksjologiczne determinanty uczestnictwa obywatelskiego w Polsce.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Warto¶ci w ¶wiecie polityki. Red. Joanna Miluska. Poznań : Wydaw. Poznańskie, 2012, s. 165-177
Słowa kluczowe polskie: aksjologia ; partycypacja obywatelska ; społeczeństwo obywatelskie ; życie publiczne
Słowa kluczowe angielskie: axiology ; civil participation ; civil society ; public life
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


21/51
Nr opisu: 0000080304
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Marka.
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 117-136
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie mark± ; promotion-mix ; kreowanie wizerunku
Słowa kluczowe angielskie: brand management ; promotion-mix ; image creation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


22/51
Nr opisu: 0000080290
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek firmy ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


23/51
Nr opisu: 0000074751
Tytuł oryginału: Kooperacja czy konkurencja?. Relacja instytucji samorz±du i trzeciego sektora w dziedzinie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Analiza porównawcza Zabrza i Rybnika.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Administracyjne i społeczne mechanizmy przeciwdziałania marginalizacji i wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych w perspektywie założeń koncepcji zrównoważonego rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. Aleksandry Kuzior, Jacka R±ba. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2012, s. 195-217, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 329)
Słowa kluczowe polskie: organizacja pozarz±dowa ; samorz±d regionalny ; wykluczenie społeczne ; Zabrze ; Rybnik ; analiza porównawcza
Słowa kluczowe angielskie: non-governmental organization ; local government ; social exclusion ; Zabrze ; Rybnik ; comparative analysis
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


24/51
Nr opisu: 0000083238
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Public relations we współczesnym ¶wiecie. Między służb± organizacji i społeczeństwu. Wybór i red. nauk. Jerzy Olędzki. Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2011, s. 233-259, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


25/51
Nr opisu: 0000083237
Tytuł oryginału: CSR jako narzędzie budowania marki.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Public relations jako funkcja zarz±dzania w organizacjach. Praca zbiorowa. Pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej, Renaty Maćkowskiej. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2011, s. 61-76
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: CSR ; marka przedsiębiorstwa ; public relations ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; corporate brand ; public relations ; corporate social responsibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


26/51
Nr opisu: 0000068186
Tytuł oryginału: Zinstytucjonalizowany konflikt w polskiej sferze publicznej - studium przypadku kampanii politycznej.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Bunt i reforma. Pod red. Grażyny Osiki. Kraków : Homini, 2011, s. 291-303
Słowa kluczowe polskie: sfera publiczna ; kampania polityczna ; konflikt
Słowa kluczowe angielskie: public sphere ; political campaign ; conflict
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz. 01 133638


27/51
Nr opisu: 0000068252
Tytuł oryginału: Czarny public relations jako metoda ograniczaj±ca podmiotowo¶ć obywatelsk±.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolno¶ci człowieka. "Omnes homines aequales sunt". Praca zbiorowa. T. 2. Pod red.: Aleksandry Kuzior, Jacka R±ba. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2010, s. 82-97
Słowa kluczowe polskie: public relations ; podmiotowo¶ć obywatelska
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; citizen subjectivity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


28/51
Nr opisu: 0000069927
Tytuł oryginału: O dwóch habitusach w polskiej lokalnej sferze publicznej.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie ¦rodkowej i Wschodniej. Pod red. S. Partyckiego. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej. Lublin : Wydaw. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2010, s. 430-442
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


29/51
Nr opisu: 0000069924
Tytuł oryginału: Polska solidarna kontra Polska liberalna. Analiza w ujęciu paradygmatu konfliktowego.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: My i oni. Rola, miejsce i znaczenie konfliktów w polityce. Pod red. A. Kasińskiej-Metryki, R. Miernika. Kielce : Wydaw. Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2010, s. 293-303
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


30/51
Nr opisu: 0000083264
Tytuł oryginału: The process of creation of a political image presented with the examples of "Platforma Obywatelska" and "Prawo i Sprawiedliwo¶ć" in years 2000-2007.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Social'ni technologii. Aktual'ni problemi teorii ta praktiki. Kiivs'kij Nacional'nij Universitet im. Tarasa Ševčenka, Nacional'nij Pedagogičnij Universitet im. M. Dragomanova, Odes'kij Nacional'nij Universitet im. I. I. Mečnikova Klasičnij Privatnij Universitet. Zaporìžžâ : Vidav. Klasičnogo Privatnogo Universitetu, 2010, s. 17-26, bibliogr. 12 poz.
Seria: (Zbìrnik Naukovih Prac' ; Klasičnij Privatnij Unìversitet vip. 45)
Słowa kluczowe polskie: reklama polityczna ; wizerunek polityka ; elekcja
Słowa kluczowe angielskie: political publicity ; politician's image ; election
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


31/51
Nr opisu: 0000086193
Tytuł oryginału: Determinanty preferencji wyborczych na przykładzie elektoratu Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwo¶ci w latach 2000-2005
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: -Stud. Polit. Univ. Siles. 2009 t. 4/5, s. 111-135
p-ISSN: 1895-3492
Słowa kluczowe polskie: marketing polityczny ; partia polityczna ; elektorat ; wybory
Słowa kluczowe angielskie: political marketing ; political party ; electorate ; election
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


32/51
Nr opisu: 0000083268
Tytuł oryginału: Europa jako wspólnota duchowa
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: -Zarz. i Eduk. 2009 nr 63, s. 17-25, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 1428-474X
Słowa kluczowe polskie: wspólnota społeczna ; Europa ; Unia Europejska ; chrze¶cijaństwo
Słowa kluczowe angielskie: social community ; Europe ; European Union ; Christianity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


33/51
Nr opisu: 0000058522
Tytuł oryginału: Europa praw i warto¶ci - filozofia nowoczesnej chadecji na przykładzie polskich przedstawicieli zasiadaj±cych w Parlamencie Europejskim w latach 2004-2009.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolno¶ci człowieka. 60. rocznica uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Praca zbiorowa. Pod red. Aleksandry Kuzior, Jacka R±ba. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 93-100
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 222)
Słowa kluczowe polskie: prawa człowieka ; warto¶ci ; Unia Europejska ; chadecja
Słowa kluczowe angielskie: human rights ; values ; European Union ; Christian Democrats
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. Cz.02 127534


34/51
Nr opisu: 0000058515
Tytuł oryginału: Język IV RP. Retoryka polityczna jako forma walki wyborczej.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Polityka i politycy : diagnozy - oceny - do¶wiadczenia. Red. J. Miluska. Poznań : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2009, s. 89-101
Seria: (Badania Interdyscyplinarne ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu nr 17 1895-376X)
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


35/51
Nr opisu: 0000083227
Tytuł oryginału: Polityczne public relations w procesie kształtowania wizerunku partii politycznych na przykładzie Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwo¶ci.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Mediatyzacja kampanii politycznych. Pod red. M. Kolczyńskiego, M. Mazura, S. Michalczyka. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu ¦l±skiego, 2009, s. 384-395, bibliogr. 7 poz.
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu ¦l±skiego w Katowicach ; nr 2735 0208-6336)
Słowa kluczowe polskie: public relations ; partia polityczna ; wizerunek partii ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwo¶ć ; marketing polityczny
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; political party ; party image ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwo¶ć ; political marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


36/51
Nr opisu: 0000083283
Tytuł oryginału: PR-owiec, konsultant polityczny czy spin doctor - etyczne realia polskiego marketingu politycznego.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Etyka a polityka. Red. Henryk Kretek, Rafał Riedel. Racibórz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2009, s. 164-171
Słowa kluczowe polskie: marketing polityczny ; public relations ; partia polityczna ; spin doctor
Słowa kluczowe angielskie: political marketing ; public relations ; political party ; spin doctor
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


37/51
Nr opisu: 0000083271
Tytuł oryginału: Przyszło¶ć Europy a problem warto¶ci w wybranych dokumentach programowych polskich partii politycznych zasiadaj±cych w Parlamencie po wyborach w 2007 roku.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Perspektywy rozwoju Unii Europejskiej po rozszerzeniu z 2007 - przegl±d zagadnień. Praca zbiorowa. Pod red. C. Trosiaka. Poznań : Wydaw. Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2009, s. 169-178, bibliogr.
Słowa kluczowe polskie: partia polityczna ; Europa ; parlament ; Unia Europejska
Słowa kluczowe angielskie: political party ; Europe ; parliament ; European Union
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


38/51
Nr opisu: 0000073712
Tytuł oryginału: Public relations i marketing w praktyce.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Start. Przedsiębiorczo¶ć akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; public relations ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public relations ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


39/51
Nr opisu: 0000074414
Tytuł oryginału: Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; wizerunek firmy ; tożsamo¶ć organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


40/51
Nr opisu: 0000058516
Tytuł oryginału: Społeczna odpowiedzialno¶ć przedsiębiorstwa w perspektywie działań public relations.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Socjologiczne, pedagogiczne i psychologiczne problemy organizacji i zarz±dzania. Red. S. Banaszak, K. Doktór. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarz±dzania, 2009, s. 434-439
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


41/51
Nr opisu: 0000058491
Tytuł oryginału: Społeczny wizerunek organizacji na przykładzie zakładu Fiat Auto Poland w Tychach.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Public relations. Aktualne zagadnienia sztuki komunikowania w teorii i praktyce. Praca zbiorowa. Pod red. R. Maćkowskiej, H. Przybylskiego. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2009, s. 183-194
Seria: (Prace Naukowe ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego)
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


42/51
Nr opisu: 0000058282
Tytuł oryginału: Społeczny wizerunek partii politycznych.
Autorzy: Dorota Dolińska.
Adres wydawniczy: Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2009
Opis fizyczny: , 275 s.
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


43/51
Nr opisu: 0000058507
Tytuł oryginału: Uczestnictwo wyborcze w Polsce.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Inteligent i obywatel. Pod red. Piotra Weryńskiego, Karoliny R±b, Aldony Musiał. Kraków : Wydaw. Homini, 2009, s. 239-255, bibliogr. 44 poz.
Słowa kluczowe polskie: aktywno¶ć polityczna ; wybory parlamentarne ; społeczeństwo obywatelskie
Słowa kluczowe angielskie: political activity ; election ; civil society
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


44/51
Nr opisu: 0000039914
Tytuł oryginału: Internet Public Relations - przedsiębiorstwo na informacyjnej autostradzie.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Fenomenologia autostrady. Aspekt socjologiczny. Red.: Jarosław A. Mikołajec, Iwona Sobieraj. Zabrze : Oficyna Wydaw. Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2008, s. 172-184
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


45/51
Nr opisu: 0000041241
Tytuł oryginału: Polityczna reklama telewizyjna
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 43, s. 19-31, bibliogr. 21 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklama polityczna ; reklama telewizyjna ; kampania polityczna ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: political publicity ; television advertising ; political campaign ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


46/51
Nr opisu: 0000068283
Tytuł oryginału: Public relations w procesie kształtowania wizerunku administracji gmin.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Społeczno¶ci lokalne na pograniczu. Praca zbiorowa. Pod red. Aleksandry Kuzior, Jacka R±ba, Iwony Sobieraj. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008, s. 105-115
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 170)
Słowa kluczowe polskie: public relations ; administracja ; społeczno¶ć lokalna
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; administration ; local community
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


47/51
Nr opisu: 0000040414
Tytuł oryginału: Resentyment polski wobec Holokaustu jako faktu społecznego.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Holokaust a teodycea. Pod red. Jerzego Diatłowickiego, Karoliny R±b, Iwony Sobieraj. Kraków : Wydaw. Homini, 2008, s. 305-320
Uwagi: Zawiera referaty z konferencji "Holokaust a teodycea", Szczyrk, 28-30 wrze¶nia 2007 r.
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


48/51
Nr opisu: 0000031040
Tytuł oryginału: Non-verbal communication as an aspect of creation of the global society.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Gromadâns'ke suspíl'stvo ta problemi stanovlennâ osobistostí. Zbírnik naukovih prac' = Civil society and aspects of becoming human personality. Collection of scientific works. Vip. 2. Krivij Ríg : Vidavnicij Dim, 2007, s. 131-138, bibliogr. 6 poz.
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


49/51
Nr opisu: 0000040027
Tytuł oryginału: Non-verbal communication as an aspect of creation of the global society.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Civil society and aspects of becoming of human personality. Collection of scientific works. [B.m.] : [b.w.], 2007, s. 131-139
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


50/51
Nr opisu: 0000040384
Tytuł oryginału: Non-verbal communication as an aspekt of creation of the global society.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Gromadâns'ke suspíl'stvo ta problemi stanovlennâ osobistostí. Zbírnik naukovih prac' = Civil society and aspects of becoming human personality. Collection of scientific works. Vip. 2. Krivij Ríg : Vidavnicij Dim, 2007, s. 131-139
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


51/51
Nr opisu: 0000028777
Tytuł oryginału: Proces komunikacji w strukturach organizacyjnych.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: ¦wiadectwo Petera Druckera. Red.: Iwona Sobieraj, Jerzy Broda, Jacek R±b. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2007, s. 287-294
Słowa kluczowe polskie: menedżer ; komunikacja pionowa ; komunikacja pozioma
Słowa kluczowe angielskie: manager ; vertical communication ; horizontal communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie