Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ALEKSANDER ANETA
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000127342
Tytuł oryginału: Kompetencje przyszło¶ci
Tytuł w wersji angielskiej: Competencies for the future
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, Aneta Aleksander.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 485-497, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: kompetencje ; rynek pracy ; różnica pokoleń
Słowa kluczowe angielskie: competencies ; labor market ; generation gap
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/15
Nr opisu: 0000123603
Tytuł oryginału: Development of managerial competences of the future - shaping curricula for higher education
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, Aneta Aleksander.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2017 nr 3, s. 92-111, bibliogr. 57 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
DOI:
Słowa kluczowe polskie: sektor publiczny ; administracja ; CSR ; polityka antykorupcyjna ; zarz±dzanie etyczne ; szkolnictwo wyższe ; kompetencje menedżerskie
Słowa kluczowe angielskie: public sector ; administration ; CSR ; anti-corruption policy ; ethical management ; higher education ; managerial competences
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4664
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/15
Nr opisu: 0000089477
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze procesy.
Autorzy: Aneta Aleksander.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 133-144, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing ; plan marketingowy ; proces innowacyjny ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; marketing plan ; innovative process ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/15
Nr opisu: 0000089481
Tytuł oryginału: Słownik terminów innowacyjnego przedsiębiorcy.
Autorzy: Piotr Weryński, Aneta Aleksander, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 168-189, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: innowacyjno¶ć ; przedsiębiorstwo ; marketing ; rozwój przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; enterprise ; marketing ; enterprise development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


5/15
Nr opisu: 0000081029
Tytuł oryginału: Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis
Tytuł w wersji angielskiej: Odbudowa reputacji marki w następstwie kryzysu w organizacji
Autorzy: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


6/15
Nr opisu: 0000077887
Tytuł oryginału: Proces kształtowania tożsamo¶ci organizacyjnej przedsiębiorstwa w następstwie sytuacji kryzysowych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Aneta Aleksander.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2012
Opis fizyczny: , 235 k., bibliogr. 249 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
Słowa kluczowe polskie: marketing ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; tożsamo¶ć organizacyjna ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi ; zarz±dzanie sytuacj± kryzysow±
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; enterprise management ; organizational identity ; human resources management ; crisis management
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4910 + DVD


7/15
Nr opisu: 0000078549
Tytuł oryginału: Marketing audit as an innovative tool of business development support.
Autorzy: Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
¬ródło: W: Theory of management 3. The selected problems for the development support of management knowledge base. Ed. S. Hittmar. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina, Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS - Publishing House of the University of Zilina, 2011, s. 65-70, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; audyt marketingowy ; przedsiębiorstwo ; sterowanie
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; marketing audit ; enterprise ; control
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


8/15
Nr opisu: 0000084371
Tytuł oryginału: Tożsamo¶ć organizacji sieciowych.
Tytuł w wersji angielskiej: The identity of network organizations
Autorzy: Aneta Aleksander, Marta Macełko.
¬ródło: W: Socjologiczne, pedagogiczne i psychologiczne problemy organizacji i zarz±dzania [online]. Red. S. Banaszak, K. Doktór. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarz±dzania, 2011, (plik pdf) s. 789-799, bibliogr. 21 poz.
Uwagi: Dostępny w internecie: http://wskiz.edu/files/uczelnia/ebook_socjologiczne_pedagogiczne_2011.pdf [dostęp 25 maja 2013]
Słowa kluczowe polskie: organizacja sieciowa ; tożsamo¶ć organizacyjna ; zarz±dzanie organizacj±
Słowa kluczowe angielskie: network organization ; organizational identity ; organization management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Dostęp on-line:


9/15
Nr opisu: 0000070367
Tytuł oryginału: Corporate crisis as a disturbing force for an organizational identity.
Autorzy: Aneta Aleksander.
¬ródło: W: Knowledge base for management - theory and practice. Scientific monograph collection. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina. Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS University Publishing House, 2010, s. 72-77
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/15
Nr opisu: 0000069976
Tytuł oryginału: Kształtowanie tożsamo¶ci jako element działań marketingowych regionu.
Autorzy: Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
¬ródło: W: Marketing. Ujęcie terytorialne. Monografia. Pod red. J. Koszałki. Gdańsk : Katedra Marketingu. Wydział Zarz±dzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2010, s. 53-71
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


11/15
Nr opisu: 0000058686
Tytuł oryginału: Główne warto¶ci uczelni wyższych - wyniki badań.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, Izabela* Grzanka, Izabela* Mendel, Marek Krannich, Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
¬ródło: W: Główne warto¶ci uczelni wyższych w kontek¶cie różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 131-149
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 248)
Słowa kluczowe polskie: uczelnia wyższa ; warto¶ci ; szkolnictwo wyższe ; współczesny uniwersytet ; etos akademicki ; kultura organizacyjna
Słowa kluczowe angielskie: university ; values ; higher education ; modern university ; academic ethos ; organizational culture
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


12/15
Nr opisu: 0000058683
Tytuł oryginału: Tożsamo¶ć uniwersytetu.
Autorzy: Aneta Aleksander.
¬ródło: W: Główne warto¶ci uczelni wyższych w kontek¶cie różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 99-107, bibliogr. 10 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 248)
Słowa kluczowe polskie: uczelnia wyższa ; tożsamo¶ć organizacyjna ; przemiana rynku ; współczesny uniwersytet
Słowa kluczowe angielskie: university ; organizational identity ; market transformation ; modern university
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


13/15
Nr opisu: 0000051408
Tytuł oryginału: Koncepcja kapitału relacyjnego jako składnika kapitału intelektualnego organizacji.
Autorzy: Marta Macełko, Aneta Aleksander.
¬ródło: W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastaj±cych wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki. Nowy S±cz : Wyższa Szkoła Biznesu, 2008, s. 202-214
Uwagi: Materiały VII Seminarium Młodych Pracowników Nauki, Doktorantów i Adiunktów, Niedzica, 16-17 czerwca 2008
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


14/15
Nr opisu: 0000048652
Tytuł oryginału: Pojęcie identyfikacji pracownika z organizacj± w ¶wietle badań literaturowych oraz w praktyce działalno¶ci przedsiębiorstw
Autorzy: Aneta Aleksander.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 4, s. 143-157, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: identyfikacja pracownika z organizacj± ; tożsamo¶ć organizacyjna ; relacje między pracownikami ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; satysfakcja z pracy
Słowa kluczowe angielskie: identification of employee with an organization ; organizational identity ; relationships between employees ; corporate identity ; job satisfaction
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


15/15
Nr opisu: 0000056144
Tytuł oryginału: Badanie wpływu obróbki laserowej na zmianę własno¶ci pokryć ceramicznych.
Autorzy: Krystyna** Kobylańska-Szkaradek, Aneta SwadĽba.
¬ródło: W: Advanced materials and technologies. AMT'92. Nowoczesne materiały i technologie. XIII Konferencja Metaloznawcza, Warszawa - Popowo 23-25 wrze¶nia 1992. Materiały konferencyjne. Komitet Metalurgii Polskiej Akademii Nauk, Wydział Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Hutniczego. [B.m.] : [b.w.], 1992, s. 96-97, bibliogr. 6 poz.
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie