Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ŻEMŁA M
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000126374
Tytuł oryginału: Development models of ski resorts - selected examples from Poland.
Autorzy: M. Żemła, Adam Szromek.
Źródło: W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2018, 26 August - 1 September, 2018, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 5. Iss. 5.3. Sofia : STEF92 Technology, 2018, s. 1-8, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-619-7408-66-9
Seria: (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: model rozwoju ; ośrodek narciarski ; Polska
Słowa kluczowe angielskie: development model ; ski resort ; Poland
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/4
Nr opisu: 0000095998
Tytuł oryginału: Preference for domestic offer in tourism among students in Central European countries
Autorzy: M. Żemła, Adam Szromek.
Źródło: -Eur. J. Tour. Hospit. Recreat. 2014 vol. 5 spec. iss., s. 183-196, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
p-ISSN: 2182-4916
Słowa kluczowe polskie: turystyka krajowa ; Polska ; Republika Czeska
Słowa kluczowe angielskie: domestic tourism ; Poland ; Czech Republic
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/4
Nr opisu: 0000080919
Tytuł oryginału: Multidimensional segmentation of Polish ski resorts visitors
Autorzy: Adam Szromek, M. Żemła, A. Hadzik.
Źródło: -J. Tour. Chall. Trends 2012 vol. 5 no. 1, s. 41-46
p-ISSN: 1844-9742
Słowa kluczowe polskie: sport zimowy ; segmentacja rynku ; turystyka sportowa
Słowa kluczowe angielskie: winter sport ; market segmentation ; sport tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/4
Nr opisu: 0000075962
Tytuł oryginału: Symptomy stronniczości turystów w ocenie atrakcyjności krajowej oferty turystycznej na przykładzie Polski i Czech
Tytuł w wersji angielskiej: Symptoms of bias of poles and czechs in the evaluation of domestic tourist offer on the example of Polish and Czech
Autorzy: M. Żemła, Adam Szromek.
Źródło: -Zesz. Nauk. USzczec., Ekon. Probl. Usług 2012 nr 82, s. 165-178
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1896-382X
Słowa kluczowe polskie: rynek turystyczny ; atrakcyjność turystyczna ; Polska ; Republika Czeska
Słowa kluczowe angielskie: tourist market ; tourist attractiveness ; Poland ; Czech Republic
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie